Solliciteren & vliegen als stewardess bij Arke Fly

  • S.

    Hallo,

    Ik moet morgen op selectie, spannend heb er onwijs veel zin in! wie moeten er nog meer? ik ben bij de middag!

    Hebben jullie nog tips voor mij? groetjes

  • Marloes

    Hoi S,

    ik moet morgen ook in de middag:)

    Heb je er zin in?

    Groetjes

  • K

    En, hoe ging de selectiedag bij iedereen? Krijgen jullie morgen eind van de ochtend de uitslag? Hopelijk hebben jullie het als positief ervaren, ik vond het in ieder geval erg gezellig een tijdje terug en mijn Ini is inmiddels bijna afgelopen.

  • An

    Hoi,

    Ik vond het ook een leuke dag. Je wordt erg op je gemak gesteld en je merkt dat de mensen die voor Arkefly werken erg enthousiast zijn. Vond het ook fijn dat je jezelf op 3 verschillende manieren kunt laten zien en niet beoordeeld wordt op 1 gesprek. Degene die aangenomen zijn, worden tussen 11.30 en 12.30 gebeld…Spannend!!

    Bevalt de ini?

  • k

    Wil ook graag solliciteren zou ik ook het email adres mogen?

  • A

    vacatures@arkefly.nl

    Maar ik weet niet of er al snel weer selectiedagen zijn.

    Proberen kan natuurlijk altijd:)

  • Eline

    Weten jullie misschien hoe zo een selectieprocedure gaat en die opleiding die je dan krijg (cursus). Ik zit namelijk nog op school en moet stage gaan lopen tot juni, daarna ben ik klaar. Ik wil ontzettend graag na mijn school gelijk aan de slag. Dus is mijn vraag, is het te doen om de selectieprocedure te combineren met school/ stage of kan ik beter een jaar wachten? Want ik heb vernomen dat er alleen selectierondes zijn in het najaar.

    Groetjes,

    Eline

  • Angele Tromp

    Hallo,

    Ik wilde graag informatie over vacature als stewardess bij Arke fly.