Panty's

  • stewr6

    Ik droeg in het begin heel veel de panties van de V&D, kleur hasel, 20 denier. Erg mooi qua kleur.

    Draag nu vaker de steunversie ervan (40 denier), kleur hasel. Die van Stay-all-day (Etos op Schiphol) zijn ook erg goed, net als die van Oroblu (ook 40 denier hasel).

    Sinds de broek draag ik echter vooral kniekousen, soms V&D, meestal Stay-all-day, 40 denier hasel.

    Tja, ze steunpanties/kousen hebben een beetje een oma imago, maar deze zien er echt niet lelijk uit en je merkt aanzienlijk verschil na een lange vlucht, m'n benen voelen minder ‘zwaar’ aan van al het staan en lopen.

  • sophiekesn

    Ik droeg er vroeger ook van Hema, maar daar had ik direct haaltjes in. Ik ben overgestapt op de 40den steunpanty's van Oroblu en vind ook wel dat het echt helpt als je lang rondloopt. En je ziet echt geen verschil met een gewone panty. En ze gaan langer mee bij mij.

  • marcel

    toch leuk te zien dat er nog vrouwen zijn die“ er goed uit willen zien en praktisch zijn ” kunnen samenvoegen.

  • Iris

    Ik heb laatst panty's besteld bij stessonline een webwinkel speciaal voor stewardessen en luchtvaartpersoneel.

    De Repose en de Frida vond ik super in de kleur Muskat, ik draag ze al een hele tijd en ze zien er nog steeds goed uit.

  • maaike

    Ik zou iets dikkere panty's proberen, die gaan langer mee en zitten ook steviger. Ik bestel ze bij stessonline, die van orolblu of wolford zijn ook fijn, wel wat duurder

  • Margriet

    Hallo

    Op onze website verkopen wij verschillende panty's van verschillende kwaliteiten en prijzen.

    Prijs en kwaliteit staan met elkaar in verhouding. Hoe duurder de panty hoe langer de levensduur is over het algemeen is.

    Maar het ligt er ook heel erg aan hoe je ermee omgaat. Een panty is een gevoelig product en uiterst kwetsbaar.

    Ik weet als stewardess zijnde dat het lastig is om de juiste panty te vinden die ook nog in jou prijsklasse is past. Daarom zul je in het begin verschillende moeten proberen om tot een juiste keuze te komen.

    Neem gerust eens een kijkje op onze website: www.stewardess-shop.nl en kijk of er wat voor je bijzit.

    Groetjes Margriet

  • Suus

    Op aanraden van een collega die een webwinkeltje met panty's heeft, heb ik ook eens holdups gebruikt. Ik heb ze zelfs van haar gekregen omdat ze zo fijn vond.

    Ik heb ze maar aangedaan om haar een plezier te doen. Maar moet zeggen ze zaten super, ik kon ze aardig hoog optrekken zodat pax er geen uitzicht op hadden.

    Ze bleven goed op hun plek en ik heb geen last gehad van irritatie.(duty van ong. 16 uur) De kleur is mooi, ze geven steun en kunnen tegen een stootje.

    Mocht je ook echt kwaliteitspanty's nodig hebben of hold-ups zou ik eens bij stessonline.nl kijken

  • Simone

    Ik koop voortaan mijn panty's op pantyenkousen.nl. Deze steunpanty van 20 denier zit echt super fijn en gaat ook nog eens heel lang mee.

  • Emmy Albers

    Ik zelf draag ook jarratels met kousen of kousen met plakrand. Panty's vind ik vreselijk.

  • Stessonline

    Lieve collega's

    Na 10 jaar vliegen en frustratie uit het vinden van de juiste (steun) panty ben ik zelf op onderzoek gegaan.

    Ik heb meer dan een jaar besteed aan het vinden van de juiste panty, hold-up voor onder het uniform.

    Alle panty's op mijn site zijn uitvoerig getest op comfort,kleur, draaggemak en kwaliteit.

    Ze geven steun, zijn figuur corrigerend en kunnen tegen een stootje en zijn betaalbaar.

    Al deze panty's zijn gemaakt onder medisch toezicht in Italie, zonder kinderarbeid etc….

    Probeer ze en laat me weten wat jullie er van vinden www.stessonline.nl

    Mocht je tips voor me hebben of iets missen op de site, mail me dan op www.stessonline.nl