Grondstewardess (Transavia) Rotterdam airport?

• ex stess

Hallo allemaal,

Al een tijd ben ik op zoek naar een baan als grondstewardess. Ik heb stage gelopen en als uitzendkracht gewerkt op Schiphol, maar helaas moest ik ontslag nemen vanwege tijdgebrek door school. Nu ik daarmee klaar ben, wil ik dolgraag weer aan de slag. Het liefst via een uitzendbureau, zodat ik zelf mijn beschikbaarheid kan opgeven. Ik ben als eerst naar vacatures gaan kijken op Schiphol, maar heb daar helaas niks kunnen vinden, dus nu wil ik het op Rotterdam airport proberen. Het aller liefst wil ik als grondstewardess bij Transavia werken maar een andere afhandelaar zou ook super zijn! Kan iemand mij vertellen welke afhandelaren er zijn en via welke uitzendbureau's het personeel wordt geworven?

Bij voorbaat dank

• Anne Marthe den Hartog

Goedemiddag,

De afhandelaar op Rotterdam The Hague Airport is Aviapartner. Zij doen de afhandeling van o.a. de transavia.com vluchten.

Hierbij de contactgegevens:

Aviapartner

Rotterdam Airportplein 60

3045 AP Rotterdam

Tel: 010-2382701

Website: http://www.aviapartner.aero

Succes!

• tara

ja maar er staat geen vacature open voor de finctie als grondstewardess op Rotterdam The Hauge!!!

• Blauw

Beste ex stess,

Ik heb zelf bijna vijf jaar voor Aviapartner op RTM gewerkt voordat ik ben gaan vliegen en ik heb er werkelijk een fantastische tijd gehad. Je verzorgt er inderdaad de afhandeling van onder andere Transavia. Ook andere maatschappijen, zoals Onur Air die in de zomer ook weer vanaf Rotterdam vliegt, valt onder de afhandeling van Aviapartner. Het is heel leuk en afwisselend en er werkt een leuk team van mensen. Ik heb nog steeds contact met de persoon die gaat over de aanname van nieuwe mensen. Wel is het zo dat je wordt aangenomen bij het bedrijf zelf, dus niet via een uitzendbureau, maar je komt in dienst op basis van een 0-uren contract, dus heel handig wanneer je je eigen tijden door wil geven. Werktijden varieren van 05:00 in de ochtend beginnen tot 23:30 in de avond eindigen (mits er geen vertragingen zijn). Mocht je een emailadres willen hebben, zet dan even je emailadres hier neer. Ik vind het namelijk niet echt netjes om op dit forum zomaar de naam van de persoon neer te zetten die gaat over de werving en selectie. Ik weet dat de drukke zomer op Rotterdam al is begonnen, en ik durf ook niet met zekerheid te zeggen of ze nog mensen zoeken. Maar niet geschoten is altijd mis toch?

Groetjes van een KLM stess

• maria

hoi KLM stess,

Ben op zoek hoe en waar ik kan gaan soliciteren als grondstewardess. Via google kwam ik hier terecht. Ik hoop dat je mij wilt/kan helpen bij wie ik moet zijn om te voor een baan als grondstewardess. Ik kan het proberen nee heb ik ja kan ik krijgen.

gr maria

email: bebx@live.nl

• N*

Hoi,

Zelf probeer ik een hele lange tijd via de website van Rotterdam airport

te solliciteren, helaas heb ik nooit openstaande vacatures gevonden.

Ik heb in het verleden gevlogen bij transavia en nu probeer ik in rotterdam

( tevens mijn woonplaats) als afhandelaar voor transavia te werken.

Graag zou ik deze emailadres willen hebben, zodat ik mijn cv en dergelijke zou

kunnen versturen, in de hoop dat er toch wel iets open staat.

Mijn emaildres is nathaliesantos7@hotmail.com.

Ik zie uw reactie graag tegemoet! Alvast bedankt :-)

• Marieke

Beste ex stess,

Graag zou ik ook in aanmerking willen komen van het emailadres van de persoon die gaat over de aanname van nieuw personeel.

Via de site van Rotterdam The Hague airport heb ik geprobeerd te solliciteren maar nooit een openstaande vacature voor grondstewardess gevonden.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen tot een mogelijke kans op een sollicitatie, ja heb je en nee kun je krijgen!

kiekoss@hotmail.com

Alvast bedankt en een fijn weekend!

• Yeliz

Beste Blauw,

Ook ik zou heel graag de contactgegevens van degene willen weten die over de aanname van nieuwe mensen gaat. Ik ben al een paar dagen aan het proberen om via internet te solliciteren voor een dergelijke functie bij Arkefly, Transavia of KLM, maar dat wil niet echt lukken.

Dus ik zou het erg op prijs stellen als jij me deze zou kunnen doorsturen. Mijn emailadres is yelliebel_loveyall@hotmail.com.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes Yeliz

• rvo

Beste Blauw,

Ik wil jou graag een prive bericht sturen met mijn mailadres, maar dat lukt niet. Kan dat kloppen?

Alvast bedankt voor jouw reactie.

groetjes,

rvo

• NoraBella

Goedemorgen,

Ik heb op Schiphol gewerkt als grondstewardess bij de volgende afhandelaren: Servisair en Menzies Aviation. Omdat het ver reizen is voor mij icm studie, wil ik het ik op rtm proberen..

Nu is mijn vraag, hoe kan ik solliciteren? Ik las dat BLAUW een directe mail heeft van Transavia die over werving en selectie gaat…

Zou ik aub ook gebruik mogen maken van dat email-adres?

Mijn dank zou heel erg groot zijn..!

Groetjes

NoraBella

(ex-grondstewardess)