Grondstewardess (Transavia) Rotterdam airport?

• amsterdamisabel

Hoi!

Ook ik ben op zoek naar iemand die mij aan een leuke uitdagende baan kan helpen op rotterdam airport:

mijn email adres is; puurevelien@gmail.com

groetjes en alvast bedankt!

• Joy

Hoi Lenn,

Probeer het hier eens : human_resource@menziesaviation.nl

Gewoon een open sollicitatie sturen. Baat het niet dan schaadt het niet !

Groetjes,

Joy

• naomi

Goede morgen!

Heeft u voor mij nog het emailadres van de persoon die over de sollicitaties voor grond stewardess gaat?

Rotterdam airport zou echt perfect voor mij zijn.

Met vriendelijke groet.

• sabria el-barbari

ik zag zojuist je reactie staan bij een onderwerp voor grondstewardess bij rotterdam airport

graag zou ik er ook willen werken zou je mij eventueel ook de naam en email adres kunnen sturen van de desbetreffende persoon die over de werving en selectie gaat

groetjes sabria

• sabria

Dat wil ik ook graag weten het zou voor mij namenlijk ideaal zijn qua afstand!!

• Elice Sousani

Hoi,

ik ben Elice Sousani, 33 jaar jong woon in Vlaardingen centrum.Mijn opleiding

Meao secretarieel met toerisme in het pakket.

Ik wil ook graag werken als grondstewardess. Ik heb veel ervaring opgedaan als receptioniste/telefoniste. Maar ik wil heel graag ervaring opdoen als grondstewardess.

Met mensen omgaan vind ik erg leuk, dienstverlenend zijn. Ik wil graag weten

bij welke uitzendbureau's ik me kan melden die mij kunnen helpen bij deze functie

als grondstewardess bij Rotterdam Airport.

• Groen

Beste Blauw,

Zou je ook de email adres kunnen mailen?

Dank!

Gr. Groen

Solliciteren2012@hotmail.com

• Barbara

Beste mevrouw Blauw,

Het is al een tijdje geleden dat je deze post hebt gedaan. Heb je nog steeds contact met Aviapartners? En met de persoon die de sollicitaties doet?

Zou je mij de contactpersoon en email willen toesturen per email (barbara_wierink2@hotmail.com)?

Heel erg bedankt!!

Gr.,

Barbara

• amal

Hallo Allemaal ,

ik zoek ook diegene die gaat over grondstuwardessen op airport rotterdam aubbbbb

thanksss

• CS

beste KLM stess,

je hebt ooit gereageerd op al een oud bericht via een forum.

Ik heb ook interesse.

Als ik mijn emailadres achterlaat, zou je mij dan ook kunnen informeren? Mocht degene die jij kent nog steeds werkzaam zijn natuurlijk.

Alvast hartelijk dank voor je hulp.

groetjes CS