Woonruimte rond Schiphol

  • C.

    Hallo collega's,

    Aankomende maand wil ik graag weer terug verhuizen rond Schiphol. Voorheen woonde ik in Hoofddorp maar dat was een studentenwoning, geen aanrader dus.

    Aangezien ik in oktober mag beginnen bij KLC wil ik zsm een nieuwe woning vinden.

    Zijn er woningen/buurten waar veel luchtvaart personeel woont? Of heb je een handige website waar ik wat aan zou kunnen hebben?

    Ik ben op zoek naar een kamer/appartement. Het hoeft niet perse groot te zijn, maar ik deel het liever niet met andere mensen tenzij ze ook in de luchtvaart werken. Een kamer moet toch wel minimaal 20m3 zijn. Prijs max 550/600 pm. Omgeving van Utrecht/Ams/Aveen/Haarlem/Hdorp.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met websites of toevallig iemand kennen die iets verhuurt!

    Groetjes C.

  • Albertine

    KLM heeft een afdeling die zich bezig houdt met woonruimte. Vraag het maar eens na bij KLC, ik ben zodoende ook aan mijn woning gekomen. Ze hebben veel adressen. Succes!

  • C.

    Hele mooie tip, dank je wel!!!

  • Anonieme bezoeker

    stel dat ik een woning zou willen hebben ergens in een straal van 30 min rond SPL…wat voor prijzen moet ik dan (qua huur of koop) op rekenen voor een fatsoenlijk huisje waar je met zn 2en goed kan wonen?

  • Marije Besse

    Hoi C.

    Ik bied per direct een woning aan in Uithoorn.

    Kijk maar even bij deze link:

    http://stewardess.paginamarkt.nl/2-kamer-app-56m2-in-uithoorn/383521.html

    Groetjes Marije

  • mek11

    @ Albertine

    Zijn dat dan appartementen, eengezinswoningen of kamers?

  • Albertine

    Ze bieden van alles aan, ik ben eerst bezig geweest met een kamer. Nu ga ik samenwonen met een collega in een eengezinswoning. Ze helpen je echt goed. Succes!

  • mettin

    hoi,

    ik werk zelf ook op schiphol bij klm.

    ik weet niet of zaandam wat voor jou is?

    goede rechtstreekse treinverbinding met schiphol in 17 min.

    betreft een tweeondereendak eengezinswoning in zaandam westerwatering.

    50m2 woonruimte met eigen toilet en douche, gestoffeerd/gemeubeleerd eigen tuin/parkeerplaats en garage.

    eigen steiger aan water.

    vraagprijs 600,- all-inn.

    zie voor fotos bij kamernet. zaandam/aria.

    mvg.

    mettin

  • nelleke

    In Haarlem centrum. Direct beschikbaar. Lichte moderne studio met eigen keuken en badkamer in opgeknapt herenhuis. (van particulier) De studio heeft een eigen keukenblok met moderne inbouw apperatuur + ruime badkamer (douche + toilet). De kamer is deel gemeubileerd waaronder een bedbank en een werktafel. De studio bevindt zichin een rustige straat in het centrum van Haarlem maar winkels, horeca en grote supermarkt zijn om de hoek. Bioscoop, Jopen bierkerk en een parkeergarage zijn aan het einde van de straat. Trein station is op loopafstand. Verbinding met de Zuid Tangent naar Schiphol en andere bussen zijn om de hoek.De studio is direct beschikbaar.

    Huur per maand bedraagd € 720 en is inclusief gas, licht, water en tv aansluiting. Een maand borg. Voor bezichtiging 06-41864655

    Met vriendelijke groet,

    Nelleke Hegman

  • Heer & Mw. Sardhanand P.

    Goede avond,

    Ik heb een eensgezinswoning in Hoofddorp (Clingenburg), zou je deze met een collega van u willen delen? De huur is Eur 850.00 (excl. G/W/L). het heeft een begane grond, aansluitend keuken, en op de 1ste verdieping 3 slaapkamers. Voor en achter tuin aanwezig. Woning is gemeubileerd. Vriendelijke buurt met faciliteiten op loop afstand. Als u belangstelling heeft, gaarne mailt u mij op : Panchoe2005@gmail.com M.Vr. Gr heer & Mw. Sardhanand P.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.