Is Corendon nog op zoek naar cabin attendants???

• guy

hoi zijn er nog mensen gebeld?

• guy

niemand?

• Ferdi

Ik heb ook gesolliciteerd bij Corendon eind mei 2012. Ik heb Corendon, gevestigd hier in Nederland, gebeld. Zij gaven te kennen dat het om Corendon Turkije gaat en dat de Nederlandse tak van Corendon daarover niet kan corresponderen. Moet dus afwachten tot einde sollicitatie datum wat 17 juni is. Mocht ik volgende week nog niets gehoord hebben, dan neem ik contact op met Corendon Turkije. Iemand, wie ook gesolliciteerd heeft, al enig respons ontvangen naar aanleiding van de vacature?

• N.

@ Ferdi raar dat je niet meteen een uitnodiging hebt ontvangen

ik kreeg na het opsturen van me c.v een telefoontje, ze hadden nog iets nodig.

en later op de dag een mail wanneer ik op gesprek mocht komen

• Ferdi

Beste N,

Vreemd dat ik dan nog niets gehoord heb van Corendon. Had Corendon Turkije of Corendon Nederland contact met jou opgenomen? Wanneer zou jij op gesprek gaan ? Anders moet ik hun ook maar eens bellen. Dank voor je antwoord alvast.

• ferdi

Beste N,

Nog even een vraagje. Had jij via : “ikcorendon” gesoliciteerd of via hun algemene emailadres. Ik hoop echt van ganse harte dat ik ook uitgenodigd wordt, want juist bij een kleine, snel groeiende luchtvaartmij. zou ik graag werkzaam willen zijn.

• N.

@ ferdi

ikcor..succes

• N

@ Ferdi is het nog wat geworden?

heb je al een datum voor een gesprek?

• ferdi`

Beste N,

Ik heb toevallig Corendon Turkije eergisteren gebeld.

Zij gaven te kennen dat het nog ongeveer twee weken duurt voordat zij mensen voor een gesprek zulen gaan uitnodigen.

Ben dus wel benieuwd.

Ik begrijp alleen niet dat zij jou al enige tijd geleden gebeld hebben voor een gesprek.

Ben je toen benadert door Corendon Nederland of Turkije?

Ben je ook al op gesprek geweest?

Misschien tot in de nabije toekomst werkend bij Corendon.

Ferdi.

• N

@ Ferdi nog even afwachten :)

Ik ben begin April op gesprek geweest voor Corendon Turkije (CAI)

gesprek gehad met 2 Turkse dames

resultaat afgewezen

reden onbekend

daarna heb ik niet meer de behoefte gehad om te solliciteren :)

ik wens je verder heel veel succes x