cityjet zoekt cabincrew met base in ROTTERDAM

  • Rick

    Beste mensen,

    Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik heb vandaag naar CityJet gebeld:

    Het gaat hier enkel om een contract van 2 maanden: cursus in juli en augustus en september vliegen. Geen mogelijkheid tot verlenging in de winter en pas volgend jaar juni kans om terug te komen.

    En heel veel op en neertjes zijn het niet, want je slaapt minstens 8 tot 12 keer in London of een van de andere bestemmingen

  • M.

    Weet je zeker dat er geen kans is op verlenging ?

    Misschien gaat dat om een proefperiode van een maand of 2 ?

    Het lijkt me sterk dat ze mensen gaan aannemen en gaan investeren in nieuw personeel, als het dan maar over één of twee maanden tewerkstelling gaat.

  • Cis3

    Ook ik kan het me niet voorstellen. De vacature sluit pas 8 juli, daarna de (1e) gesprekken dan zit je al op eind juli als men weet wie ze aannemen. Dan moeten er zaken geregeld worden als VOG (dit duurt meestal ook enkele weken), uniform passen, passen ed aanvragen én zijn er mensen met een opzegtermijn. Nee ik denk persoonlijk dat ze gaan opleiden in sept, okt, maar dat ze nu wel al druk zijn met de procedure! Bovendien vraag ik me af waar je naartoe gebeld hebt, het is geen organisatie wat via NL loopt namelijk.. En een FS training doet men over het algemeen echt niet voor 2 maanden… Dan minstens een half jaar.

    Maar desalniettemin, iedereen succes!!

  • Teuntje

    Beste mensen,

    Weten jullie misschien of je als veertiger ook zou kunnen solliciteren? Voor mij is het al weer een aardig tijdje geleden dat ik heb gevlogen maar het lijkt me heerlijk als het weer mogelijk is.

    Is het de bedoeling dat je je sollicitatie brief en CV in het Engels doet? Misschien domme vraag, maar voor mij is het verwarrend dat de vacature-omschrijving in het het Engels is en de pagina waar je kunt reageren in het Nederlands is.

    Dank jullie wel!

    Teuntje

  • M.

    Hoi Teuntje,

    gewoon doen hoor.

    Als veertiger ben je helemaal niet te oud, ik denk dat jouw leeftijd juist wel een voordeel kan zijn.

    Ik weet niet wat de anderen hebben gedaan, maar ik heb een engelse CV en brief opgestuurd, omdat de vereisten en functie-omschrijving ook in het Engels staat.

    Succes !

  • CACJ

    Hoi, ja ik heb mn originele cv ingestuurd maar mijn brief in t Engels. Zelf ben ik 38, dus joh, gewoon doen! En op de F50 heb je best veel verantwoording voor de pax dus kan je ervaring wellicht alleen maar in je voordeel werken! Spannend ik hoop dat we na volgende week snel iets horen.

  • Teuntje

    Beste M en CACJ,

    Dank jullie wel voor jullie berichten! .

    Vandaag zal ik ook mijn sollicitatie (Engelse brief en Ned. CV)versturen. Ik ben ontzettend benieuwd!

    Nogmaals bedankt,

    Teuntje

  • M.

    Succes !

  • CACJ

    Goed zo! En uiteraard succes! Laten we hopen op een uitnodiging en wie weet zien we elkaar! Ik heb er iig zin in. (tu)

  • CACJ

    Hopelijk na volgend weekend bericht. Ben erg benieuwd! (tu)