De combivlucht met een DC8 die ik maakte was naar Singapore , op het vliegveld van Rangoon ben ik nooit geweest en ik heb nooit ervaren dat de KLM daar met een combivlucht tussenstops maakte naar Hongkong .
Die vlucht naar Singapore en vooral de belevenissen tijdens het slippen zal ik nooit vergeten alhoewel enkele details door de nodige Heineken verloren zijn gegaan of te diep zitten .()
Ik heb even gezocht maar kan niet meer vinden waar “onze” bemanning opstapte , wellicht Beirut of Karachi . We hadden een crew van een Nederlands schip aan boord ,een man of 20 , dat was alles , van Smit Lloyd of zoiets , die de andere bemanning ging aflossen. Ze waren zo tevreden over de service , jajajaja KLM , dat ze de totale bemanning uitnodigden op de boot. En dat is er ook van gekomen , na een diner met hun ergens in Singapore ( in de buurt van Bugi Street ) gingen we met een bootje naar de grote boot en werden daar ook flink in de watten gelegd .
Ik vloog van 1 November 1971 tot en met 31 Oktober 1974 , ik heb al mijn prestatie beoordelingen nog , en ook de computer uitdraaien waar rust en vliegtijden , daggeld en alles opstond.
Ik heb nog contact met een ex HKV'er die al jaren een geslaagd zakenman is in Bangkok .
Ik kom ook vrij veel in Bangkok en volgende maand ga ik er 3 maanden overwinteren.
Als er mensen zijn die wat van Bangkok willen weten , dan kan dat evt via een privebericht of op mijn eigen prikpagina
http://bangkok.prikpagina.nl