HID Transavia

  • Amber

    Het is weer winter, dus half Transavia wacht thuis weer vol verwachting tot ze weer aan de slag kunnen!

    Het laatste wat ik heb vernomen is dat de eerste groep alweer is teruggevraagd voor half december, iemand enig idee tot wel senioriteitsnummer dat is?

  • S.J.

    Het laatste wat ik heb gehoord is dat ze tot nummer 160 gekomen zijn met bellen

  • gst

    nee hoor ze zijn veel verder ergens tot 180 .Maar wanneer de rest ????????? iemand die het weet?

  • Amber

    @gst, dat zou dus betekenen dat er al 160 mensen HID zijn (als er een stuk of 20 CAP-contracters zijn).. Dat kan toch niet zo snel?

  • stess groen

    Weet dat nr 200 van de ca2 weer 22 dec vlieg ik sta zelf tussen de 220 en 230 in hoop dat ik snel terug mag.

  • pinh

    wat denk je zelf wordt het voor de rest van ca2 weer april? of zouden we allemaal voor april terug zijn en dat ze de ca1 in april terug laten komen

  • Pieter

    @Pinh, ik heb gehoord dat er een hele groep CA2's pas vanaf 1 april mag terugkomen omdat ze ook CA2's nodig hebben op Eindhoven (en dat kan alleen als ze na 1 april een nieuw contract krijgen).

  • Groenstessje

    Dat lijkt mij sterk…alles moet sowieso op senioriteit verlopen, en die tweebanders zijn al wel nodig in maart…ik denk eerder dat ze nog wat eenbanders op transitie laten gaan..en daarbij…het blijft toch altijd tasten in het duister totdat je een brief hebt ontvangen waar een datum zwart op wit staat!

  • Pieter

    Dan zouden de tweebanders van eind 2008 + 2009 + 2010 vanaf 1 april terugkomen, dat is niet zo gek hoor want die kwamen vorig jaar ook tussen die tijd terug en er zijn geen promo's geweest ;-)

  • stess groen

    Weet dat nr 200 van de ca2 weer 22 dec vlieg ik sta zelf tussen de 220 en 230 in hoop dat ik snel terug mag.