HID Transavia

  • greenboy

    ik heb ook mijn uc gesprek gehad en is ook afwachten nu.

    Ik sta op ongeveer 250 en kom ook eind maart terug werd gezegd.

    Wie is je uc?

    heb je die bevestiging gehad per mail of tijdens het gesprek?

  • JB

    hallo normaal belt trans toch op? zo rond december of je HID wilt? dit is tot op heden nog niet gebeurd?

    Tot welk nummer is er ongeveer terug en wanneer beginnen de eerste re-entrys? wie kan deze info geven

  • Pietje

    @JB, ze zijn tot 7 jan afwezig bij CCA, er komen weer re-entry's rond 1 april heb ik gehoord, dan bellen zo voor 1 maart zodat je je winterjob nog optijd op kunt zeggen.

  • ca2 ein

    Naar aanleiding van het cap-contract gesprek heb ik te horen gekregen dat ein mijn basis wordt. Ook als eerste keuze opgegeven.

    Zodat ik begreep hebben ze weer een postcode lijn net als bij rtm.

  • greenboy

    hey dan hoop ik je daar te zien, ik wordt EIN-RTM. hoorde ik op mijn PPG.

  • ca2 ein

    Gezellig!! Heb nog geen idee wat mijn 2de station wordt. Maar wil wel met jou als purser vliegen. Succes met je assessment C :)

  • hahu

    wanneer gaat hv zn hid-ers bellen?

  • stess

    Wat ik heb begrepen is dat ze as donderdag vergadering hebben en dan gaan ze definitieve beslissing nemen. En worden mensen gebeld. Komt begin februari weer een groep ca2's terug in ieder geval

  • groenmeisje

    ik zelf sta rond de 215 van de ca2 s nr 200 die vlieg al weer dus ik mag dan misschien begin feb vliegen?????

  • flyhv

    Ja ik hoop t ook maar er zijn er veel ca 2 die niet in december wilden en die gaan alsnog voor ons.