Corendon zoekt Cabin Attendants!!!

  • Tula

    Oh dat is vast sinds vanmiddag want vanmorgen stond die er nog niet op.

    En het formulier op hun eigen site is veel uitgebreider. Nou ga ik twijfelen of ik het bij mijn sollicitatie via aviabanen moet laten of nog een keer dit formulier ook invullen?

  • Tula

    Oh ik zie het al. Vanmorgen toen ik bij avia kwam drukte ik daar op de knop reageer en kreeg ik een online formulier wat je aldaar moest invullen: je naam adres, telefoon en e-mail. Als bijlagen stuurde je je motivatiebrief, cv en een foto mee dat was alles.

    Maar als je daar nu op de knop reageren drukt word je naar de site van Corendon gestuurd.. nog meer twijfel of ik het nog een keer zal doen of even afwachten

  • ch

    Ah, op die manier. Als ik jou was zou ik dan het nog een keer doen alleen dan het formulier van de corr website.

    Ik doe het morgen wel inscannen en invullen enz.

    Bedankt voor de tips!

  • flydude

    Ja beter op de CND website zelf!

  • GTM

    ik heb ook gewoon ingescand en daarna als bestand met de rest van de documenten doorgestuurd..

    ook ik sta op de wachtlijst bij KLC en ben de eerste ronde door bij transavia.. maakt niet zoveel uit of je bij meerdere solliciteert tenzij je aan de uni bent begonnen natuurlijk.. succes meiden en wie weet tot in de lucht ;).

  • Stess-to -be

    Leuk! Woon verder dan een uur van schiphol, maar neem aan dat het binnen een uur op schiphol kunnen zijn hier ook alleen geldt voor reservediensten? Hoe vaak heb je die gemiddeld? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ook naar het aantal stops. Je vliegt natuurlijk in principe op en neer, maar zijn er inmiddels ook stops aan toegevoegd?

    Iemand ook een idee hoeveel CA’s er gezocht worden?

  • PS

    Ook ik heb gesolliciteerd! Iemand al wat gehoord of een reply gekregen?

    Heb gister het forum een beetje doorgespit maar zag dat ze in het verleden erg slecht waren met de communicatie naar mensen die hadden gesolliciteerd. Is dat nu nog steeds? Hoop van niet natuurlijk!

    Ben ook erg benieuwd hoeveel mensen ze precies nodig hebben. En wat “per direct” betekend bij Corendon! Ben namelijk per direct beschikbaar! Of wordt dit ook ergens in mei/juni? ;-)

    Ook ik sta wachtlijst KLM. Maar ja helaas daar ook nog steeds niets over bekend. Daarom ben ik mijn kansen maar aan het spreiden. Ook Transavia verwacht ik niets meer van deze zomer.

    Hoop is gevestigd op CORENDON!!!

  • Gerbera

    Mensen raken in de war met Corendon en Corendon Dutch. Standbeeld diensten verschild..soms 2 in de week, in drukke maanden heb je vaak alleen vluchten:)

    Succes!! Het is Een kleine club mensen bij elkaar en hele goede werksfeer. We hebben in de winter stopjes Marrakech em Gambia gehad.

  • PS

    Hallo Gerbera,

    Bedankt voor je bericht. Het is mij zelf wel volkomen duidelijk de twee verschillen. Maar ik las in andere topics idd ook dat het voor sommige mensen erg verwarrend is. Bedankt voor je uitleg nogmaals.

    Kan je misschien ook meer vertellen over de arbeidsvoorwaarden e.d?

  • marretje

    Done !