WONING/KAMER GEZOCHT OMGEVING SCHIPHOL (Haarlem, Hoofddorp, Aalsmeer etc)

• T.K

Hallo iedereen! ;)

Ik start met mijn ini bij Transavia op 10 maart 2014 (mits ik de instaptoets haal natuurlijk) en ik ben dringend op zoek naar woonruimte.

Ik woon momenteel in het verre Twente dus ik moet wel verhuizen ;).

Het liefst zoek ik een woning in Haarlem, Hoofddorp of Aalsmeer (Amsterdam mag ook).

Woonkamer, toilet, douche en keuken delen vind ik geen probleem, maar als je een aanbod hebt met iets zelfstandig erbij, dan GRAAG!

Ik ga tot max €500,- huur incl. G/W/L. Indien mogelijk met parkeergelegenheid (ik moet een auto aanschaffen) en als het kan dichtbij het trein/tram/bus station. Als er internet beschikbaar is, zou dat erg fijn zijn.

Ook lijkt het me gezellig om met een paar (1 of 2) andere stewardessen samen een hele woning te gaan huren! Ben je hiervoor bereid, zoek dan contact met mij op!

Verder ben ik netjes, heb geen huisdieren en rook niet.

BEN jij geïnteresseerd en bereid in het samen zoeken naar een volledige woning ÓF heb je een aantrekkelijk aanbod, laat dan graag wat van je horen!! :)

Je kunt contact met mij opnemen via kimdejager1992@hotmail.com (dit is niet mijn eigen naam (Kim de Jager) maar omdat ik het veilig wil houden gebruik ik dit email adres, als je me mailt krijg je mijn echte :) )

Ik hoor heel graag van jullie en wacht in spanning af! :)

Met vriendelijke groet,

TK.

• TK

Ps. Graag vanaf 18/20 m2

• Moh

Ik heb ivm werk/ stage een kamer voor je te huur in Haarlem. Dit is vlakbij Amsterdam in 15 minuten. Het openbare vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding( Zuidangent) via Hoofddorp naar schiphol/ Amsterdam.

De kamer is ongeveer 14 vierkante meter. De zie er verzorgt en goed uit. De muren zijn gestuukt en er ligt een nieuwe laminaat vloer in. Deze kamer is per direct beschikbaar.

Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage /werk en dicht bij Amsterdam moeten zijn.

Ik raad je aan om deze kamer te komen bezichtigen. haarlem_mo@outlook.com

Zie je reactie graag tegemoet,

Mvg Moh,

• cl

Ik heb je een mail gestuurd:)

• Annemarie

Ik zag je oproep staan voor een kamer.

Heb je nog interesse?

We hebben net een leuk knus appartement in Heemstede op de site gezet van kamertje.nl .

Kan je iets over jezelf vertellen?

Hartelijke groeten,

Annemarie en Erik

• Moh

Ik heb nog geen mail ontvangen?

Mvg Moh,

• Etienne94

Hoi,

Even een berichtje dat “off-topic” is. Ben je aangenomen voor Trans vanuit Twente? Ik woon op het moment ook in Enschede en mij werd verteld dat ik 0% kans maak vanuit hier, omdat je tijdens het solliciteren al binnen 90km van Schiphol moet wonen. Het aangeven dat je bereid bent te verhuizen maakte volgens Unique niets uit. Zij zeiden dat je gewoon een woonadres binnen 90km op moet geven.

Of heb je een vals adres opgegeven haha?

Etienne

• -L-

Onzin Etienne, ik sta ook gewoon ingeschreven in Limburg.. Ruim 200 km van Schiphol ;)

• Dr

Ik kon ook niet solliciteren ik woon in het Oosten van het land.

Al met het invullen van het sollicitatie formulier kwam ik niet verder omdat ik niet binnen 90 km van Schiphol woon.

En toen heb ik nog gemaild, maar ze nemen geen mensen aan die verder dan 90 km moesten reizen omdat in de praktijk het vaak moeilijk is om woon ruimte te vinden. En daarom haakte sommige mensen nog op het laatste moment af.

Dat is mij verteld. Oneerlijk :(

• p. strooker

Gemeubileerde kamer in Aalsmeer. 16 m2. met gebruik van keuken en badkamer. Bus op 50 meter.

Huur Euro 500,00 incl. gas, water en licht.

tel: 0620675146