Dag allemaal,
Even een korte vraagje.
Zijn er mensen die voor Corendon vliegen? Hoe is de sfeer? Hoe zijn de roosters en zijn er ook nachtstopjes ;-)
Alvast bedankt!
Lees deze link eens: http://stewardess.startpagina.nl/prikbord/15507263/indruk-corendon#msg-15507263 is wel al van even geleden.
wat er gezegd word, gezellig onder elkaar aan boord, leuke services voor de passagiers zoals I-pad verhuur bijv weinig tot geen nachtstops alleen in gambia maar daar word alleen van oktober tm half april op gevlogen.
contracten duren nu rond de 7 maanden. de winter is simpelweg nog te rustig. wel zijn ze volop aan het groeien en er wordt in de zomer een derde toestel geleased. het duurt niet lang voordat ook die wordt aangeschaft.
roosters zijn prima, zeker niet doodvermoeiend, je wordt heel redelijk ingepland. Vluchten met dagjes standby afgewisseld.
ik kan het iig zeker aanraden!
Hallo allemaal,
Corendon Airlines (Turkse) heeft zojuist de vacature online gezet. Om voor deze maatschappij te kunnen werken moet je beschikken over een Turkse nationaliteit, alhoewel dit niet in de vacature is beschreven. Ik heb aanstaande vrijdag 7 feb het sollicitatiegesprek. Deze ronde zal plaatsvinden voor de mensen die een opensollicitatie hebben gestuurd..
Succes met solliciteren !!!
Je hebt het gesprek met 2 vrouwen van het hoofdkantoor uit Turkije. Zij spreken geen Nederlands. Het spreekt voor zich dat deze vacature voor de Nederlandstalige Turken is geplaatst. Heel spijtig, maar de eis van de Turkse nationaliteit wordt 9/10x niet vermeld in de vacature. Vraag me niet waarom, ik vind het ook niet logisch. Bovendien heb ik ongeveer 10 vrienden daar werken die hetzelfde zeggen. Alleen CND heeft Nederlanders in dienst.
En jongens voor jullie informatie: CAI doet niet aan reiskostenvergoeding. Je gemiddelde salaris zal +/- €1200 netto bedragen. Houd daar rekening mee. Je hebt absoluut geen topsalaris. Oh ja ook vergeten om te melden. Je dient een training met een duur van 4 weken te volgen in Antalya. Deze wordt in het Turks gegeven. Dus wederom een feit om als Nederlander niet te gaan solliciteren. Heeft totaal geen zin. CND gaat op korte termijn werven, houd de website in de gaten!
Geen idee of t klopt wat je zegt over CAI maar je zal t wel weten.
Vind het wel noemenswaardig om te melden dat CND heel andere arbeidsvoorwaarden heeft. Daar is het salaris zo rond de 1700 bruto p.maand. Tevens krijg je nog een bepaald percentage van de boordverkoop.
Zoals eerder is verteld de roosters bij CND zijn ook heel goed te doen, je wordt zeker niet te zwaar ingedeeld. Er heerst een prettige gezellige werksfeer. Hoe dit verder bij CAI is weet ik niet. Voor mijn gevoel heerst er niet altijd een positief idee rondom Corendon en ik wil dat graag een beetje rechtzetten. Mensen verdiepen zich niet in het bedrijf en denken dat het allemaal 1 pot nat is maar dat is dus niet zo. Corendon is niet meer alleen maar Turkije, ook CAI niet. Niet kwa bestemmingen iig, ondanks dat jij vanaf ams bij de CAI alleen naar Turkije zult vliegen hebben ze ondertussen wel een heel breed aantal bestemmingen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?