KLC aangenomen niet geplaatst

• Novax88

Ik vroeg me af wie er is aangenomen bij KlC maar niet is geplaatst en wat meer weet over evt cursussen na april?

• sieneke

Wel aangenomen maar niet geplaats , ik hoorde dat je dan op de wachtlijst komt en volgend jaar aan de beurt bent.

• Door

Hey,

Ik ben ook aangenomen bij KLC en niet geplaatst, ze zeggen dat er misschien een cursus in Augustus komt.

weet je de reden waarom je niet geplaatst bent?

• Roos

Same here! Ik ben ook aangenomen maar niet geplaatst.

Ook ik heb begrepen dat er misschien een cursus start in augustus, maar dat het nog erg onzeker is.

• Etienne94

Hoe klein is de kans eigenlijk dat ze nu weer gaan werven? Ik bedoel… Jullie staan op een wachtlijst dus ze hebben wss wel genoeg tot iig volgend jaar of zo.

Of zie ik dit verkeerd?

• xo

Hoi!

Ik ben ook aangenomen, maar nog niet geplaatst. Ben benieuwd hoelang het gaat duren. Hebben jullie al wel verklaring van geen bezwaar binnen?

• Roos

Ja, die heb ik al een tijdje binnen.

• Blauw

Ik ben half november aangenomen bij KLC en helaas heb ik heel lang op mijn VVGB moeten wachten. Uiteindelijk half maart mijn onderzoek OK gekregen en toen was er geen plek meer in de INI's. Heel misschien een opleiding in augustus…

Misschien is het een idee als we elkaar op de hoogte houden over evt. contact met KLC? Zodat we hen niet elke keer lastigvallen en elkaar op de hoogte houden over evt. veranderingen?

• Door

Bij mij precies hetzelfde, heb ook heel erg lang op me vvgb gewacht en uiteindelijk vol. inderdaad een goed plan dat we elkaar op de hoogte gaan houden. Hebben ze tegen jullie ook iets gezegd over augustus? Hebben jullie ook je koffer en kleding al binnen?

• wanda

Zie KLM gooit wachtlijst eruit, inclusief mij. Stond ook al drie jaar op de wachtlijst.

De hele Nederlandse luchtvaart is aan het veranderen en klm/klc gaan ontzettend belachelijk om met de sollicitanten welke al op de wachtlijst stonden.

Ze beginnen een beetje te lijken op de lowcost maatschappijen!

Ik heb jaren geleden bij de KLM gewerkt, maar merk duidelijk dat de tijden ontzettend verandert zijn en dat het niet meer een droom baan is.

Ik zou niet meer willen solliciteren bij zowel Trans,KLC als KLM.