Standbyadres gezocht

• Stess2010

Hallo allemaal,

Ik vlieg bij de kleine blauwe en zoek een slaapplaats voor max 5 nachten per maand. Wil namelijk liever blijven wonen in mijn eigen fijne huisje, dat helaas te ver van spl is. :( Het zou fijn zijn als ik zou kunnen betalen per nacht dat ik er daadwerkelijk van de kamer gebruik maak. Wie weet iets?

Dankjewel!

Groetjes,

Stess2010

• Stephanie

Hallo,

Ben je nog steeds op zoek naar een standbykamer? Ik ga volgende week verhuizen naar mijn nieuwe appartement in Amsterdam osdorp en biedt mijn logeerkamer aan. Mocht je nog interesse hebben kan je me mailen voor meer informatie. Mijn email adres is shb1103@hotmail.com.

Groetjes Stephanie

• DT

Hoi,

Ik heb een logeerkamer in Utrecht voor je!

• Lotte

Ik heb ook een logeerkamer waar je kan slapen. Ik woon in Amsterdam-west naast de snelweg. Schiphol is dus 10 min rijden. Als je met het Ov wilt gaan dan is Sloterdijk superdichtbij ( een halte met de metro)

• Ella

Hoi Lotte,

Heb je deze kamer nog te “huur”? En wat vraag je ervoor?

Groetjes!

• Moh

Ik heb ook een logeerkamer voor je te huur in Haarlem. Vlakbij Schiphol in 10 minuten.

Voor meer details kan je mij mailen. haarlem_mo@outlook.com.

• Driekus

Ik woon in Noordwijkerhout, op steenworp afstand van het strand op een rustig vakantiepark.

Zelf ben ik ex-stewardess en zou het prima vinden als stewards of stewardessen een “”logeerplaats" zoeken voor een aantal nachten per maand.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag.

hm-hoeksma@planet.nl.

Tot horens en goede vluchten allen!!

Gr. Henderika

• Caspar Spilker

Ik heb een eenvoudige logeerkamer vrij voor standbydiensten.

In Hoofddorp in de rustige groene wijk Pax, openbaar vervoer dichtbij, Zuidtangent, ruime gratis parkeergelegenheid.

Hoop van jou of een collega te horen,

Met vriendelijke groet

Caspar Spilker