Trans dessen waar hebben jullie je pumps gehaald?

• alana

Waar hebben jullie je schoenen gehaald? Ik heb iets wat brede voeten en wil vooral schoenen die gewoon lekker zitten.

Albast bedankt

Gr Alana

• Birdy

Ik heb ze gehaald bij de slager.

Zat alleen nog een koe aan!

• Annemarie78

Hallo Alana,

Check deze website. Heb er zelf niet mijn pumps gekocht, maar ik heb een collega ook met brede voeten die ze hier koopt.

Suc6, Annemarie.

• Trans stess

90% draagt deze als luchthaven schoenen en deze als boordschoenen =) Gewoon van Haren dus

Succes!

• Maus

Hahaha Trans stess! Dat is zooo waar! Alleen zou ik als luchthavenschoen liever een leren schoen kopen, deze hebben ze ook bij van Haren. De boordschoenen die je gelinkt hebt zijn en zitten helemaal geweldig met brede voeten!!.

• alana

Super meiden! K ga denk ik ook langs bij van haren anders ben je ook weer een vermogen kwijt joh!

• Trasstess

Van Haren is te doen inderdaad. Ik heb zelf de boordschoenen van Van Haren. Ook had ik me pumps van Van Haren, alleen die gaan te snel kapot, goedkoop wordt uiteindelijk duurkoop. Zelf raad ik je aan als je zeker weet dat je door de selectie heen bent, om langs te gaan bij Paolo Salotto op Schiphol.

Succes

• HVstess

Ik heb ze van gabor maar ik raad je aan om ze van stevig leer te nemen omdat dat zachte leer snel kapot gaat aan de trolleys ed.

Mijne zijn na 2mnd al aardig beschadigd en dat is zonde van de €80.

Dat zachte leer loopt ook erg uit dus ze zijn te groot nu :p

• Marlies

Ik had ook schoenen van Gabor, zijn mij niet bevallen, inderdaad wat HVstess zegt te zacht leer, liepen snel uit.. Nu van Haren stevige leren pumps, doe er al 2 jaar! Poets ze wel vaak op.

• Anne

Hi meiden,

Misschien een beetje laat maar je kan je schoenen ook halen op www.crewshoes.nl

Ze hebben daar heel veel keuze en er is nu sale!

Groetjes Anne