Cabin OK: echt een aanrader!

• leotrijn

Hoi allemaal,

Ik werk momenteel in het onderwijs maar wil heel graag aan de slag als stewardess. Ik heb het gevoel dat die baan helemaal bij me past! Nu heb ik geen opleiding of ervaring en zodoende kwam ik via een tip op deze site terecht bij Cabin OK. Ik vond het erg fijn omdat ik nu weet wat er ongeveer van me verwacht wordt bij een sollicitatie. Ik ga nu met veel meer zekerheid deze baan tegemoet en heb duidelijke tips en informatie gekregen. Ik raad het dus iedereen aan!

Groetjes

• Door

Hey Allemaal,

Ik heb ook een trainingsdag gehad bij cabin OK en zoals hierboven al beschreven wordt, het is helemaal top.

Je gaat met een veel beter gevoel de sollicitatie in en Ellen geeft je echt alle tips mee die je nodig hebt.

Ellen probeert te kijken naar wat voor persoon jij bent, wat je interesses zijn enz en geeft handige tips om zo goed mogelijk jezelf te kunnen zijn

tijdens de sollicitatie!

EEN ECHTE AANRADER, zeker doen!!

groetjes

• Door

Hey Allemaal,

Ik heb ook een trainingsdag gehad bij cabin OK en zoals hierboven al beschreven wordt, het is helemaal top.

Je gaat met een veel beter gevoel de sollicitatie in en Ellen geeft je echt alle tips mee die je nodig hebt.

Ellen probeert te kijken naar wat voor persoon jij bent, wat je interesses zijn enz en geeft handige tips om zo goed mogelijk jezelf te kunnen zijn

tijdens de sollicitatie!

EEN ECHTE AANRADER, zeker doen!!

groetjes Door