Oké dan, leuke reacties hier.. Er hebben laatst een aantal ca's hun proeftijd niet gehaald.. Lijkt erop dat Irene daar ook bij zat.
Ik vind KLC een onwijs leuke club, vlieg er nu bijna 4 jaar. Ja het is soms pittig maar dat weet je van te voren (het kan altijd erger naar mijn mening bv HV, Arke, ik heb zelf bij HV gevlogen)
Je krijgt een 5 jaar contract en bent ongeveer 2,3 a 4 nachten van huis. Variërend in Europa; Italië, Engeland, Scandinavië, Duitsland etc. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (beste na KLM) dus lekker goedkoop op reis als je vakantie hebt!
Het is een jong bedrijf met over het algemeen gezellige mensen. Irene moet gewoon ophoepelen, dat jij het AL een jaar hebt volgehouden?!
De mogelijkheid om door te stromen is groot, goede staat van dienst en dan heb je niks te vrezen. Ja er zijn ooit gevallen geweest waar t anders was, 6 x per jaar ziek, alcoholische misstappen. Maar meer dan 90% vliegt gewoon bij KLM.
Zelf heb ik al jaren een relatie wat top werkt. Maar je moet er wel tegen kunnen. Iedereen die ik spreek heeft het naar zijn zin! Er zijn ook veel leuke nevenfuncties die je kan doen. Ik zeg gewoon doen als je er weer vacatures komen.
En laat je niet leiden door zure appels, de meeste mensen hebben heen idee.