easyJet

• flyme

Jaa er zijn weer vacatures op luchtvaart gebied! easyJet is aan het werven voor hun nieuwe basis in Amsterdam!

Ik heb ook gesolliciteerd en het assessment gemaakt, nu even afwachten.

Heb ooit gevlogen, nu op kantoor leuke baan, but once a trolley dollie ;-)

Wie gaat het nog meer doen ?

Groetjes

• DebbieB

Ik heb gesolliciteerd en ben door de eerste ronde heen. Het assestment heb ik ook positief afgerond en nu maar afwachten voor de volgende stap. Ben benieuwd wat de volgende stap is en waar de sollicitatie is.

• stesscindy

Ik wil dit weekend ook gaan reageren! Wil de overstap gaan maken van kantoorbaan naar stewardess.

Als je op de site klikt op apply, moet je dan alleen een assessment maken? Of moet je ook meteen motivatiebrief en cv in heg Engels meesturen?? Die moet ik nog even in orde maken namelijk!

• M

HI everyone

Ik heb ook met veel enthousiasme gesolliciteerd op de vacature. Ben heel benieuwd. Heb wel begrepen dat als je aangenomen bent je de ini in London Luton hebt 3 weken.

Verder had ik nog wel een vraagje aan de andere kandidaten die ook gesolliciteerd hebben. Bij my jobpage als je kijkt naar “application status:….” Wat staat er nu nog bij jullie. Ook application Unsuccesfull?? Vanaf het moment dat ik m'n aasesment had ingevuld stond dat er namelijk al!

Hoor graag van jullie. Btw succes allemaal.

• DebbieB

Nadat ik een CV had toegevoegd, kreeg ik een mail dat ik een aantal stellingen moest beantwoorden met de antwoorden of het in de tekst stond of niet, of dat het niet was te vinden. Verder moest ik ook allemaal stellingen beantwoorden met wat ik zou doen in bepaalde situaties.

@M: Ik kan nergens iets vinden over die status. Heb je geen mail gehad dat je doorbent naar de volgende stap? Weet jij ook wat dat inhoudt. Is dat een gesprek of een andere assestment?

• M

Hey Debie,

Nadat ik gesolliciteerd had kreeg ik een mail met. Bedankt voor u sollicitatie blablabla. Je hoort zo snel mogelijk van ons weet je wel.

Had jij dat ook of kreeg je een ander mail.

Xx

• DebbieB

Ja. Bij mij staat er trouwens wel succesfully. Ook nadat ik de online assestment gemaakt had kreeg ik een mail dat het positief was en dat ik nog informatie zou krijgen. Had jij dat ook?

• Suus

Hey!

Ik heb ook gesolliciteerd. En inderdaad ook de email met “succesfully” ontvangen. Ben benieuwd wanneer er meer informatie komt.

• DebbieB

Hoe kom je aan de info over de INI in Luton M? Kan je dat ergens terug vinden.

• stesscindy

Wie kan me vertellen wat er precies geupload moet worden bij attachments tijdens de sollicitatie? Alleen cv of ook al foto's?

Ik wil morgen op een laptop alles in orde maken en wil dan alles bij de hand hebben.

Was nu begonnen met de sollicitatie op mijn tablet, maar na de pagina waar je allerlei vragen persoonlijk moet beantwoorden (waar ik bijna een uur mee bezig was geweest om alles netjes te formuleren) wilde ik deze opslaan maar kreeg toen een foutmelding… alle antwoorden foetsie!!! Nu dus flink balen maar morgen wagen we gewoon een tweede poging. Maar dan wil ik dus wel meteen alles bij de hand hebben zodat ik het meteen af kan maken.