27.08 gesprek easyjet

• Iris

Ok bedankt! raar dat het bij mij nergens staat alleen. In een email of op de site?

Ja ik denk dat je het inderdaad zo moet lezen, ze recruiten ook in landen waarvan de mensen bijvoorbeeld niet zonder visum in de Uk mogen werken dus dat zal wel gewoon een standaard email zijn die ze sturen.

• davytjee

Visa staat bij sommige in paspoort geregistreerd. Indien je dat dus hebt dan zien ze dat vanzelf. Anders is paspoort alleen voldoende. Ik had dit bij mij transavia tijd ook…

Maar hey is een basis op ams.dus wonen in uk is toch niet van toepassing. .??

@robin1985: idd leuk nog een steward… zijn er nog mensen die al.veel ervaring hebben?

Groetjes

• Robin1985

Nee precies…maar ik las ergens dat ini in londen luton is?

@ davytje, heb jij voor trans gewerkt? Cool…ik werd afgewezen omdat ik te lang in Nieuw Zeeland heb gewoond, en dus uit NL was uitgeschreven :(

• davytjee

Ja klopt dat de ini in Luton is… wel gaaf!

Ja super leuk gehad bij trans. Eenmaal vliegen is altijd vliegen! wel balen dat je werd afgewezen..

Hopelijk komt het bij easyjet helemaal goed!

• Robin1985

Ik las dat KLC ook na zomer gaat werven?

• Roos23

Ik ga ook de 28e! Ben heel benieuwd. Maar ik dacht inderdaad dus ook dat ik iets van een bewijs mee moet nemen, maar je paspoort is dus genoeg! Super. Heel veel succes jullie allemaal en wie weet zie ik sommige wel de 28e!

• Ml

Hoiiii allemaal

Meng me ook ff in het gesprek :p

Ik mag ook de 27e komen :D zo blij!!!

Heb geen ervaring met vliegen wel de opleiding gevolgd op roc AirPort maar daarna in t buitenland gaan werken :) nu toch aan t kijken of ik kan gaan vliegen :D

Tot dan!!!

• fifafo

En hoe was het??? :)