Selectiedag Easyjet

• DebbieB

Wie mag er nog meer op selectiedag voor Easyjet deze maand? Wat gaan jullie aandoen? In de mail staat dat de dresscode Casual Dress is of business dress. Gaan er mensen in een rokje met jasje of echt in de dresscode?

• Roos23

hee! Ik ga donderdag de 28e? Wanneer ga jij? Ik trek denk ik een jurkje met een blazer aan. Beetje stomme vraag misschien maar er staat ook in de mail dat je een kopie moet hebben dat je mag werken in de UK. Weet je waar je die kan halen of aan kan vragen?

• Roos23

oooo oeps ik lees het helemaal verkeerd… Las te snel…. Wanneer mag jij?

• DebbieB

Ik ga ook de 28ste! De kopie is volgens mij gewoon je paspoort, als burger uit de EU mag je overal werken in Europa. Ik ga ook shoppen voor een jurkje. Eerst wilde ik in een rokje gaan maar zag dat er een dresscode is.

Spannend!

• Ann

Huh staat er bij jullie echt casual dress of business dress? Bij mij staat er “Smart or business wear” dus ik ga voor een rokje! En over die kopie, dat geldt alleen voor mensen uit de UK inderdaad :)

• Ann

Of nouja, alleen voor mensen uit de UK weet ik niet hahaha maar in ieder geval niet voor NL!

• DebbieB

Ik ga nog eens kijken…. er staat bij mij Smart or buisiness dress

• Roos23

hahaha, ik las net bij een ander onderwerp dat het idd geldt voor mensen die geen NL paspoort hebben. Dus volgens mij is je paspoort idd voldoende dan. Hebben jullie iets van ervaring in de luchtvaart??

• Roos23

en anders doe ik gewoon m'n pak aan… dat is altijd goed haha…

• Ann

Nu weet ik ook niet meer of ik nou een jurkje aan moet doen voor het geval dat hahaha, oeioeioei.. Ik heb echt totaaal geen ervaring in de luchtvaart, kom echt net kijken haha! Dus superspannend allemaal! En jij Roos?