EasyJet Cabin Manager assessment day

• CM-wannabee

Hoi!!

Ik dacht misschien is het leuk om hier tips en trucs uit te wisselen voor iedereen die applied heeft voor de functie van Cabin Manager bij EasyJet.

Wie van jullie is ook aanwezig op de 27e??

Hoeveel vliegervaring hebben jullie?

Tot dan!!

• ilona

Hee

Ik solliciteer ook op die functie en ben er ook de 27ste . Ik heb 2.5 jaar intercontinentale vliegervaring en jij?

• CM-wannabee

Hi Ilona,

Ik heb net iets meer dan 12 maanden vliegervaring binnen Europa en Noord-Afrika.

Heb echt heel veel zin in de 27e.

Weet jij al hoe je je gaat voorbereiden?

Groetjes

• ilona

Ik laat het maar op me af komen heb geen idee wat ik kan verwachten namelijk. Hoe wilde jij je gaan voorbereiden dan?. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? En heb je ook zn online test moeten maken ik las daarover in het andere forum.

• CM-wannabee

Hai,

Denk dat die test alleen voor CC is en niet voor CM :-)

Ik wilde mij voorbereiden door informatie te lezen op hun website (zodat ik genoeg weet over het bedrijf) en goed nadenken over wat ik binnen EZY kan betekenen.

Ik ben 27 en jij?

• CA2HV

Ook net gesolliciteerd! Ben 29 en vlieg alweer 7,5 jaar voor de groene vakantiecharter.

Ben erg benieuwd of ik wat te horen krijg. Hoe snel kregen jullie iets te horen?

• D

Wat een vragen allemaal! Wat hebben jullie ingevuld? how do you motivate a team?

• cm-wannabee

Hooi,

Hebben jullie al wat gehoord?

Hoe vonden jullie de dag zelf?

Groetjes

• Mandy

Hi CA2hv,

Ik las dat je al 7,5 jaar bij de groene zit. Maar ik hoor veel dat je bij hun na half jaartje

weer op de grond staat en dan later weer kan vliegen? Klopt dit?

Hoor graag van je.

Groetjes

• Me

Iemand al wat gehoord inmiddels :)