Emirates Open Day Antwerpen 30 aug

• Laura

Ik ben een Hollandse, maar wachten tot eind september op de open day in Amsterdam duurt mij te lang :D

Hoe eerder hoe beter :) Heb er erg veel zin in!!

Zijn er nog mensen die ook 30 augustus naar Antwerpen gaan??

Zo ja, tot dan!!

• Robin1985

Ik ga! Wil heel graag, maar dan voor steward ;)

• Swenja

Hoi Laura,

Ik ga ook, had jij toevallig ook een uitnodiging per mail ontvangen?

• Laura

Hoi Swenja,

Nee ik heb mij nog niet aangemeld via de website.

Dat moet ik nog doen. Maar ook zonder uitnodiging kan je op komen dagen natuurlijk, dus dat maakt niet uit.

Maar denk wel dat ik mij alsnog ga aanmelden.

• stess

Hey mensen! leuk dat er meer NL naar Antwerpen gaan, ik ook!! ja? zijn ze eind september weer in Ams? dat wist ik niet! Zie jullie de 30e! Groet Stess

• Swenja

Hi Laura,

Nee natuurlijk kan je ook zonder uitnodiging gaan..vroeg t me alleen even af:)

Waar moet je vandaan komen?

• Laura

Ik kom vrijdagavond met de trein naar Antwerpen en heb een hotelletje geboekt t/m zondag. Kan de kamer eventueel nog verlengen tot maandag.

Moeten elkaar wel even op de hoogte houden via dit forum he :D

• Swenja

Ah ja ik heb ook een hotel geboekt, kom vrijdag in de middag aan…geen zin in gestress op de vroege zaterdag ochtend haha

Zal leuk zijn als ik je tref die dag, geen idee hoeveel mensen er op af gaan komen..

• Laura

Tot wanneer heb jij het hotel geboekt? En welke? Ik Antwerp Billiard Palace ofzo. Zit naast Antwerpen Centraal. Volgens Googlemaps is het 18 minuutjes lopen naar het Hilton.

Inderdaad geen gestress op de zaterdagochtend haha.

• Swenja

Ik in principe voor 1 nacht..hoop dat ik m evt kan verlengen als dat nodig is..:-0 anders moet ik nog creatief worden ook haha

Heb geboekt bij coco mat ofzoiets..is een appartement..ong 15 min lopen naar t Hilton en vlakbij t station idd:)