Er staat op de website postponed en dat de nieuwe datum op de website komt! Kregen jullie dat ter plekke te horen dat het niet doorging?
Dag allemaal,
Ik was vandaag ook in Antwerpen voor de open dag. Helaas is het gecancelled, ik vroeg me af of je zonder uitnodiging naar de open dag in Amsterdam op 28 september kan gaan? Er staat wel invitation only maar, wil het toch proberen. Ik vind dat ze het goed moeten maken na die annulering. Heeft iemand de mail adres van emirates recruitment? Ik kan ze niet bereiken.
Alvast bedankt!
Gr,
Yasmin
Denk idd aanmelden via de site, of je gaat naar een dag in een andere stad in europa..goedkoop vluchtje met ryanair ofzo ik hoop voor jullie dat ze het goed maken, anderzijds heb ik er zo mijn twijfels over, opendag is eigen keuze die je maakt, en door onvoorziene omstandigheden kan zoiets gecanceled worden, dan.is het helaas dikke pech
We kregen bij de receptie te horen dat de boel geannuleerd was. Of eigenlijk ‘' verzet ’'
Dat bericht heeft het hotel gisteren van Emirates doorgekregen en het scheen ook vanaf gisteren op de website te hebben gestaan, maarja niet iedereen heeft op de website gekeken ;-) Wie verwacht nou dat zoiets één dag van te voren geannuleerd word..
We mochten wel onze cv's inleveren. Maarja of dat wat uitmaakt?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?