Emirates Open Day Antwerpen 30 aug

• Robin1985

Er staat op de website postponed en dat de nieuwe datum op de website komt! Kregen jullie dat ter plekke te horen dat het niet doorging?

• Yasmin

Dag allemaal,

Ik was vandaag ook in Antwerpen voor de open dag. Helaas is het gecancelled, ik vroeg me af of je zonder uitnodiging naar de open dag in Amsterdam op 28 september kan gaan? Er staat wel invitation only maar, wil het toch proberen. Ik vind dat ze het goed moeten maken na die annulering. Heeft iemand de mail adres van emirates recruitment? Ik kan ze niet bereiken.

Alvast bedankt!

Gr,

Yasmin

• Laura

Nee zonder uitnodiging kan je niet heen. Daarom staat er ook “invitation only” ;-). Gewoon aanmelden via de website. Heb ik nu ook gedaan. Helaas kan ik eind sept niet naar Adam. Ik weet ook niet hoe je de recruiters kan bereiken. Ze hebben idd wat goed te maken, want dit is niet netjes van ze.

• Robin1985

Denk idd aanmelden via de site, of je gaat naar een dag in een andere stad in europa..goedkoop vluchtje met ryanair ofzo ;) ik hoop voor jullie dat ze het goed maken, anderzijds heb ik er zo mijn twijfels over, opendag is eigen keuze die je maakt, en door onvoorziene omstandigheden kan zoiets gecanceled worden, dan.is het helaas dikke pech

• Laura

Daar heb je helaas gelijk in.

• Yasmin

Hallo allemaal,

Ik ga me me aanmelden voor de open dag in Düsseldorf. Anderzijds neem ik aan dat ze contact kunnen opnemen, aangezien we onze cv's hebben achtergelaten.

Hoop dat dit goed komt

Ik wens iedereen alvast heel veel succes!

Groetjes,

Yasmin:)

• Laura

Hi Yasmin,

Ik zit aan Frankfurt te denken, 11 okt..

Ik zie dat Dusseldorf 15 okt is en dat is doordeweeks :(

Maar kan je je dan specifiek aanmelden??

Ik heb mij nu wel online aangemeld maar ik heb me verder niet specifiek voor een open dag kunnen aanmelden.

• DebbieB

Wat was er aan de hand met de dag?

• Laura

We kregen bij de receptie te horen dat de boel geannuleerd was. Of eigenlijk ‘' verzet ’'

Dat bericht heeft het hotel gisteren van Emirates doorgekregen en het scheen ook vanaf gisteren op de website te hebben gestaan, maarja niet iedereen heeft op de website gekeken ;-) Wie verwacht nou dat zoiets één dag van te voren geannuleerd word..

We mochten wel onze cv's inleveren. Maarja of dat wat uitmaakt?

• Laura

Yasmin, heb jij misschien ook interesse om 11 okt naar Frankfurt te gaan?

Zo ja, dan zouden we op deze manier benzine kosten kunnen delen..

Vrijdagavond 10 okt eind vd middag heen rijden.