KLC vacature

• cm

Hoi,

De KLC vacature staat open! Maar nu is me iets niet duidelijk.. vorig jaar stond die ook open, eind september en waren de eerste selecties in oktober. Er staat dat je de afgelopen 12 maanden niet mag hebben gesolliciteerd naar de functie van CA… dat betekent eigenlijk dat iedereen die vorig gesolliciteerd heeft en is afgewezen, dit jaar buiten de boot valt?!?

• Sanne

Ik heb net klc gebeld en die bevestigen inderdaad dat er 12 maanden tussen moet zitten. Mijn sollicitatie word inderdaad ook niet in behandeling genomen omdat ik vorig jaar ook heb gesolliciteerd en ben afgewezen. Echt balen !

• Anna

Hi Sanne

Wat is het telefoonnummer van KLC ? Ik kan alleen een email vinden op hun site. Ik zou ze graag willen bellen om een vraag. alvast bedankt!!!

• RO_S

Hoi,

Ik krijg een error melding bij het uploaden van mijn CV/motivatie. Ik heb ook vorig jaar gesolliciteerd en afgewezen dus ik denk dat het daardoor komt. Sanne kreeg jij ook een error melding?

• Jj

Ik had mijn gesprek in November.

Dan kan ik helaas ook niet solliciteren jammer.

• AS

Ik moet nog 21 dagen wachten!

Ik baal er echt heeeeel erg van! Hoor graag of er nog iemand tips heeft!

Groetjes

• m

Ik heb sollicitatie net verstuurd ben benieuwd!

wel balen voor jullie! Dat er een jaar tussen moet zitten is echt lang!

• Cc

Hallo allen,

Ook ik heb mijn sollicitatie verstuurd.. Maar kreeg aan het einde een leeg wit scherm.. Geen bevestiging oid.. Zijn er meer mensen die dit ook hadden?? Ik wil morgen graag even bellen met recruitment, maar heeft iemand misschien een telefoonnummer?? Dit is mijn eerste sollicitatie bij KLC trouwens..dus daar kan het niet aan liggen..;)

• Kyara

Hoi Cc,

Ik had t ook, hem op insturen geklikt en toen gebeurde er vrij weinig.. Alleen de button ‘'insturen’'verdween.. misschien even wachten tot morgen? Houd me even op de hoogte!

• IC

He Kyara,

Ik had precies hetzelfde: button “insturen” verdween toen ik er op drukte, toen ik op “refresh” klikte kreeg ik een wit scherm.

Heb contact opgenomen met KLC en zij hebben mijn sollicitatie ingekeken en geactiveerd. Zojuist (19:30uur) heb ik de ontvangstbevestiging per e-mail ontvangen.

Jij ook?

Nu twee dagen afwachten! Spannend!!!

Succesxxx