KLC contract niet verlengt. Opnieuw proberen??

• KLC ex-stess

Hoi meiden. 5 jaar lang heb ik met heel veel plezier bij KLC gewerkt. Nu was mijn contract na 5 jaar niet verlengt naar onbepaalde tijd door een paar prive omstandigheden. Inmiddels is alles op orde en ben ik weer helemaal klaar om aan de slag te gaan. nu vraag ik mij af of ik nog op gesprek kan komen. Zijn er meiden die net als ik al bij KLC hebben gewerkt (contract niet verlengt) en later wel weer op gesprek mochten komen? Ik hoop het echt! Hoor graag jullie reacties.

• Klc'er

Gewoon proberen dan hoor je het vanzelf.. Maar wel snel doen want denk dat de vacature niet lang open blijft staan ivm het hoge aantal sollicitanten.

• KLC ex-stess

Dankje Klc'er! De sollicitatie is gister avond verzonden! Lig er al de hele nacht wakker van.. zo spannend.

• KLM 2 bander

Bij KLM is emaal weg ook weg. Geen idee hoe dat bij KLC zit maar ontslag geven doen ze niet zomaar.

Zou dus geen hoop hebben.

• A380

KLM 2 bander,

Dit is niet waar. Er zijn veel herintreders die na een nieuwe sollicitatie procedure weer in dienst zijn gekomen.

Ze beginnen dan wel weer onderaan de senioriteislijst en als 1 bander.

Wel is het zo dat het erom gaat hoe en waarom je bent weggegaan.

Als dat een legale reden was en niets met ziekte of functioneren te maken heeft gehad kan men na geslaagde sollicitatie weer terug komen.

In principe is het zo dat bijna iedereen na 5 jaar KLC kan doorstromen naar KLM, mits het funktioneren voldoende is geweest.