Afgewezen easyJet Amsterdam basis

• Me

Hallo mensen,

Zijn er nog meer mensen die een afwijzing hebben gehad van easyjet

• Mark

Balen dat je afgewezen bent!

Gaven ze nog een reden op?

• Ella

Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niks van Easyjet ontvangen.

Balen dat je bent afgewezen! Wanneer heb je het bericht ontvangen?

• Me

Haha er moest geen,, meer,, tussen staan maar ik was benieuwd of er al mensen afgewezen waren. Ik heb ook nog niks gehoord namelijk.

• CM-wannabee

Ik weet toevallig dat er op donderdag al mailtjes zijn verstuurd naar CA's die afgewezen zijn.

Ook staat er verder op het prikbord dat iemand is afgewezen als CM maar aangenomen als CA…

Ik heb ook nog niets gehoord

• Miep

Iedereen die is aangenomen heeft sowieso al een mailtje gehad, dus als je nog niets hebt ontvangen ben ik bang dat het slecht nieuws betekend..

• Me

Nou bedankt voor je motiverende bericht miep. Geen bericht is voor mij altijd nog goed bericht. Ik ben neem niet aan dat easyJet de mensen die niet aangenomen zijn niet tot Max tien dagen laten wachten om dan alsnog het slechte nieuws te brengen. Dus ik blijf nog even positief miep

• Ella

Miep, shut up met je negativiteit!

Als je goed hebt opgelet op dit forum dan zul je gemerkt hebben dat de afwijzingen en aannames geleidelijk bij mensen binnendruppelen.

Er werd ook gezegd dat het 7-10 dagen zou duren. Volgens mij zijn die dagen nog niet voorbij.

• cm-wannabee

Helemaal mee eens Me!

Met een beetje Google werk kom je er zo achter dat sommige mensen de volle tien werkdagen hebben moeten wachten op een positief bericht. Het is een afdeling die het natuurlijk heel erg druk heeft, dus als je nog niets hebt gehoord betekent dat niets.

Tenzij Miep iets weet en wij niet… hoeveel CM'S zijn er bijvoorbeeld nodig en hoeveel zijn er aangenomen..?

• Me

Daarom…. Ze hebben meer te doen, en als we niet door zouden zijn wat natuurlijk kan dan hadden er dit lijkt mij ook al gehoord. En inderdaad de 10 dagen zijn nog niet om. We blijven gewoon positief hoor