Inplannen 1ste selectieronde KLC

• Robin1985

ben zo benieuwd wanneer er weer nieuwe data bijkomt!!

• Suus

Ik ben ook zeer benieuwd, zag op de website van Cabin-Ok dat er vanaf 8 september nieuwe trainingsdata daar mogelijkheden zijn. Waarschijnlijk zal dit zijn naar aanleiding van de selectiegesprekken bij KLC, dus hopelijk aankomende week meer duidelijkheid! :)

• Robin1985

Ja misschien wel :)

toevallig, zat net de website te lezen van Cabin OK. Ga jij daar een training volgen. Het lijkt mij wel wat

• Suus

Het ziet er naar uit dat ze je behoorlijk wat kunnen leren binnen 2,5uur. Ik weet echter niet of de referenties goed zijn. Maar baad het niet schaad het niet.. Ik heb ze echter wel een e-mail gestuurd of ik op de hoogte gehouden kan worden voor de eerst volgende trainingsdata.

• Robin1985

Ja ik heb ook gemaild, of ze mij op de wachtlijst willen zetten. Tja idd alle tips & tricks zijn mooi meegenomen!

• Kyara

Dit staat op de KLC website:

—————————————————————-

Sollicitatieformulier gesloten!

4 september 2014

We hebben een overweldigend aantal sollicitaties mogen ontvangen in korte tijd. Daarom sluiten we het sollicitatieformulier per 4 september. Alle sollicitanten die een formulier hebben ingevuld en voldoen aan de door ons gestelde eisen worden via de mail benaderd met het verzoek een gesprek in te plannen. Op dit moment zijn alle geplande selectiedagen vol, wij voegen iedere 2 weken een nieuwe selectiedag toe. Overige vragen ontvangen wij graag via ons mail adres klc.ws@klm.com.

——————————————————————

Elke 2 weken een nieuwe datum, succes!

• Robin1985

Thanks Kyara! Jij ook veel succes!

• leotrijn

Ik heb laatst een training gevolgd bij cabin ok en was erg tevreden! Ik wacht nu ook op een datum voor de eerste selectiedag!

• Coma

Cabin OK zeer zeker de moeite waard. Hele goede tips en je gaat echt vol zelfvertrouwen naar de selectie.

• Jil1

Dus kunnen we vanaf 16 sept een nieuwe datum verwachten? Spannend!!