Te laat Easyjet (?)

• Andonakis

Hey all!

Gefeliciteerd aan degenen die zijn aangenomen, TOP en blij voor jullie! :-)))

Nu heb ik zelf gezien onvoorziene omstandigheden mijn solli niet op tijd kunnen indienen, zo ZUUR van…. :-S en nu ben ik dus te laat!

Enig idee of Easyjet nog een X gaan recruiten?

Gr, ANT!

• Andonakis

Niemand enig idee? ;-)))

• Robin1985

Ik denk dat je dit forum en hun eigen website in de gaten moet houden..maar ik ben bang dat ze komende maanden, misschien wel jaar niet gaan werven…but you never know ;)! Of je gaat in het buitenland base solliciteren maar dan moet je de gesproken taal daar kunnen

• Andonakis

Hey Robin,

Thanx voor je reactie en houd t zeker in de gaten! Dan maar weer back 2 the office. Hoe was de selectie eigenlijk en hoe zwaar en bijna alleen maar (ex-) CA's door of?

• Roos23

Hee Andonakis,

ik heb geen ervaring als stewardess en toch aangenomen. Je moet wel zoveel jaar ervaring hebben in een service gerichte baan. Dat heb ik wel. Ik vond de dag zelf echt heel erg leuk en het moment dat ik binnenstapte meteen erg op mijn gemak. Het was wel echt professioneel, maar iedereen was echt heel aardig. Je kreeg eerst 4 groepsopdrachten. Waarvan 2 groepsopdrachten door een andere recruiter werd beoordeeld. Deze waren echt heel leuk! Hierna viel ongeveer bij ons de helft af. Daarna kreeg je een presentatie over je salaris en arbeidsvoorwaarden en kreeg je een tijdstip dat je op individueel gesprek mocht komen. Ik mocht om half 3 dus moest 2 uur wachten, wat wel fijn was, want ik kon me even voorbereiden! En tijdens dit gesprek was het ook echt heel gezellig, er werden gewoon grapjes gemaakt, (tuurlijk was ik echt zenuwachtig hoor) maar het was eigenlijk heel onstpannen! Kortom voor mij echt een leuke dag geweest en met een leuk resultaat :-).

• stesscindy

Zo heb ik het ook ervaren!! Ook ik ben aangenomen zonder ervaring als stewardess. Nu een baan op kantoor met wel veel klantcontacten en een weekend baantje in de horeca.

Ben heel benieuwd wanneer we bericht krijgen dat we echt kunnen starten.

Voor de rest hoop ik dat er wellicht nog assessmentdays komen of gewerfd gaat worden zodat jullie ook de kans krijgen om je droom waar te maken!!!

• Roos23

fijn dat jij het ook zo ervaren hebt! ik heb er echt heel veel zin in en hopelijk horen we snel iets meer. Maar ik hoop ook echt dat er nog voor de andere assessmentsdays komen.