Vacature KLM open

• Marc

KLM heeft intern aangekondigd half september te gaan werven voor zowel intern (Trans) als extern.

Goed nieuws dus!

• Ewout

Yessss! vast mn brief schrijven thanks for the info !

• SWW

Heel goed nieuws inderdaad. Ik heb m'n brief en CV, die ik al 1,5 jaar klaar heb liggen, maar eens afgestoft en bijgewerkt.

• EitherOr

Is het mogelijk om bij KLM te solliciteren straks als je dat ook bij KLC hebt gedaan?

(Daar was ik afgewezen, het onderdeel werkervaring werkte niet goed bij het invullen..)

• Robin1985

Ik denk het niet, aangezien je al wel bij KLC geregistreerd staat

• A380

Solliciteren kan niet tegelijkertijd . het is het 1 of het ander.

• Blauw

En wat als je al meer dan een jaar op de lijst voor KLC staat en daardoor, voordat er een INI van start zal gaan, sowieso eerst op herkennismakingsgesprek zou moeten? Ik ben op zich als ik straks een jaar op de lijst sta “nog niet helemaal binnen” bij KLC. Mag je dan je kansen verbreden door tevens te solliciteren bij de KLM?

• fifafo

EitherOr Schreef:

——————————————————-

> Is het mogelijk om bij KLM te solliciteren straks

> als je dat ook bij KLC hebt gedaan?

>

> (Daar was ik afgewezen, het onderdeel werkervaring

> werkte niet goed bij het invullen..)

Ik denk het wel. Op de site staat:

Alle kandidaten die een uitnodiging hebben ontvangen voor een 1e selectiegesprek kunnen zich tot 1 oktober a.s. inplannen in de online agenda. Houdt u er rekening mee dat het niet mogelijk is gelijktijdig bij KLM Cityhopper en KLM te solliciteren. Zodra u zich heeft ingepland op een van onze selectiedagen kunt u niet meer bij KLM solliciteren. Wij zien u graag op een van onze selectiedagen.

• EitherOr

Fifafo dankjewel voor je reactie. Dat was precies het antwoord dat ik zocht.

Dus als je je niet inschrijft voor een selectie dag kun je WEL bij KLM solliciteren?

• Sky

Hoi allemaal,

Had een vraagje .. vlieg zelf al jaren in luchtvaart, 2 jaar virgin Australia, 3 jaar emirates business en woon nu In quatar en werk als coorporate als single crew.

Ik heb alleen mijn MBO3 en niet 4.. een probleem?

tnx guys!

Sky