Uitnodiging Emirates 28sept

• Stesstobe

Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of er al mensen zijn die een uitnodiging hebben gekregen voor de Emirates assesment day op 28 september op Schiphol.

Ik helaas nog niet.. en er staat op de website ‘'invitation only’' Dus ga er vanuit dat je zonder uitnodiging er ook absoluut niet heen kan??

Ben nog in spanning aan het wachten dus!

• Habuba

heey ik heb ook nog nix vernomen van emirates, maar denk niet dat we zonder invitation mogen komen hoor. er staat niet voor niets invite only. hopelijk horen we snel iets van ze. kan je me hierop laten weten zodra je iets gehoord hebt? x

• Stesstobe

Ja is goed.

Wanneer heb jij je ingeschreven via de website?

Ik eind augustus

• habuba

ik had me al in juli online aangemeld voor de vacature. ben benieuwd, als ik volgende week niets gehoord heb ga ik toch maar even contact opnemen.

• Stesstobe

Kan iemand mij vertellen of dat het de eerste keer is dat je op uitnodiging daarheen moet in Amsterdam?? Was het voorheen steeds een open dag of ook meteen een assesment day? (invitation only)

Hoop zoooo dat ik nog een uitnodiging krijg!

• Meisje

Dit is de eerste keer dat Emirates enkel een assement day heeft. Voorheen was dit inderdaad altijd een open day

• Stesstobe

Ok, thanks voor de info!

Wat irritant dat nu geen open day hebben..

Nu weet ik niet of ik wel of niet heen kan gaan. Hoe ver vantevoren zou je uiterlijk voor de assesment day de uitnodiging moeten hebben gekregen?

Anders ga ik naar een andere stad toe dat weekend.

• M

Ik wacht ook nog steeds.

Er staat nu bij mij application under review dus ben benieuwd of ik nog uitnodiging krijg.

• Stesstobe

Ja bij mij staat er ook ‘under review’. Weet eerlijk gezegd niet of er eerst iets anders stond?

Als ik geen uitnodiging krijg dan ga ik de 27e naar Southampton voor een OD. Geen zin om nog langer te wachten!

• Kyara

Hi! Ik heb in begin juli mijn formulier ingediend, nog geen invite gehad..