KLM!! Wel of geen foto bij je CV

• Stess2B

Hallo Iedereen,

Graag zou ik willen weten van degene die al door de selecties heen zijn of jullie een foto bij je CV hebben toegevoegd?

Wordt dit wel of niet gewaardeerd. Recruiters/ex-recruiters, ervaringsdeskundigen etc etc mogen ook reageren!

• Me

Bij KLC moest je ook een foto apart uploaden

• Stess2B

Beste Me,

Bedankt voor je reactie. Dat is een duidelijk antwoord waar ik wat mee kan! Zonder twijfel dus een foto. Bedankt!

• Andonakis

Hey all,

Ook ik een vraagje over de foto! Motivatie en C.V. spik en span maar over de foto: moet dit een pasfoto zijn of mag het ook wat een meer frivole foto zijn? Nl. geen pasfoto's digitaal…..

Hoor t graag, thanx Ant!

• Andonakis

Hey all,

Ook ik een vraagje over de foto: moet dit een pasfoto zijn of mag het ook wat een meer frivole foto zijn? Nl. geen pasfoto's digitaal…..

Hoor t graag, thanx Ant!

• Jefferson

Pasfoto is volgens mij niet verplicht. Ik heb gewoon een normale foto laten maken met een witte achtergrond en een blouse aan, recht in de camera kijken en beetje glimlachen. Ben uiteindelijk gewoon geselecteerd voor selectie gesprek! Succes met solliciteren! :)

• Stef

Hai ladies,waar kan ik solliciteren? op de site zie ik het niet meer terug….al gesloten??

• Lexi

Hoi Stef

De sollicicatie voor KLC is al gesloten ja.