Wie zijn er invited voor de Emirates Assesment day???

• Martina

Hallo allemaal! Wie zijn er allemaal uitgenodigd voor de emirates assessment day 28 sept aanstaande?? Denk je dat ik nog kans maak als ik me nu nog online aanmeld?

Martina

• XX

Mijn application was helaas unsuccesfull. Dus ik ga binnenkort een open dag bezoeken.

Je kan je gewoon aanmelden alsnog. Kan zijn dat je gewoon nog een uitnodiging ontvangt.

• Kyara

Ik heb vannacht een invite gehad voor 28 sept!

• martina

Wat leuk om te horen Kyara! Mag k mss weten wanneer jij gesolliciteerd had? Ik ga vandaag toch maar even proberen, haha.

• Kyara

ik dacht dus eerst dat dit in juli was, maar ik heb net even de jobsite gekeken en zag dat ik op 12 augustus gesolliciteerd heb. Je kunt het altijd proberen..

• M

Jaaa heb ook uitnodiging!

• Martina

Gefeliciteerd allebei!! Even een vraagje, hebben jullie een professionele foto toegestuurd of gewoon zelf met eigen camera foto's gemaaKt??

• M

Zelf gemaakte fotos met nette kleding

• Kyara

zelf gemaakte foto, casual maar netjes..

• JSB

Thank you for your recent contact, seeking employment with the Emirates Group.

We have received your job submission and will consider you in competition with other candidates. If shortlisted, we will be in contact with you to discuss the next stages in our selection process.

If you do not receive an invitation from us for an interview within 6 weeks, please assume that your application has not been successful on this occasion or that we currently have no suitable opportunities to consider you for.

Dit kreeg ik in april en werd afgelopen week uitgenodigd voor de AD. Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik heb gesolliciteerd.

Jammer dat het zondag zo vroeg is haha