KLM CA Vacature geopend per 22 September 2014!

• KLM

Voor de geïnterresseerden: De vacature Cabin Attendant is per vandaag geopend! HEEEEL VEEL succes allemaal!! fingers crossed…

• jason

Om het formulier volledig te kunnen invullen is het van belang om in ieder geval de volgende gegevens bij de hand te houden:

- Digitaal Curriculum Vitae

- Naam en contactgegevens van een tweetal referenten

ik heb geen referenties, en nu??

• Truusje85

Ik zie de vacature nog niet op de KLM website staan. Staat de vacature nu alleen voor internen open??

• Klm-ca

Nee truusje, de vacature is voor iedereen open - ook extern, en idd sinds 12 uur, heb hem net ook helemaal bekeken.

• momo

Hij is inderdaad geopend Truusje en werkt helemaal, ik heb de bevestiging binnen:)

• J

Hoi “KLM”,

Ik was benieuwd hoelang deze nog online blijft. Ik zit nu op mn werk en heb geen gescand document van mn diploma bij de hand.

Mvg,

J

• Truusje85

Hoi Momo en Klm-ca,

Ik heb 'm inmiddels gevonden en ook mijn bevestigingse-mail binnen :) Spannend! Succes allemaal!!

• Fly

Het lijkt me dat de vacature minstens 24 uur open staat, iedereen moet toch de mogelijkheid krijgen om te solliciteren lijkt me.

• praz

hmm denk dat het 2 dagen online blijft net als de klc vac.

• Fly

Wie heeft er nog meer de inlogcode van de 1e test al ontvangen, en deze al gemaakt?