KLM CA Vacature geopend per 22 September 2014!

• Sophie

@Bernadet

Er wordt o.a. gevraagd naar CV, twee referenties met contactgegevens, motivatie, scan diploma HAVO/MBO-4/HBO (minimaal HAVO/MBO-4) en scan paspoort.

• momo

Direct je motivatie, CV en hoogst behaald diploma. Daarnaast ook 2 referenties opgeven

• Annemijn

Behoorlijk spannend. iemand een idee hoeveel mensen ze zoeken?

• Emma

Hoi!

Moet de motivatie in het Nederlands en Engels zijn, of allleen in het Nederlands?

Alvast bedankt!

• Ar

Uh-huh, hoogst behaalde diploma. DUO lag eruit toen ik solliciteerde, dus had de mijne gelukkig al klaarliggen, kwam iedereen zijn/haar diploma zoeken op de DUO website ofzo? :p

• Vera

Dankjewel, had weer eens niet goed gezocht ;)

• Lau

Nog iemand nog altijd aan het wachten op de bevestigingsmail? (Sollicitatie afgerond ±15.00u deze middag..)

• eva

Jep. Ik heb m ook verstuurd rond 16:00 uur en ook nog geen bevestigingsmail gehad! Ben benieuwd want voldoe wel aan de eisen.

• jan

wat gek ik heb net gesolliciteerd en vrijwel direct een ontvangstbevestiging gehad..(binnen 5min). kijk even in je junkmail, het is denk ik een automatisch bericht dus je zou het gewoon moeten ontvangen

• jan

…… verzorgt voor KLM de werving en selectie voor de functie van cabin attendant. Hierbij bevestigen wij dat jij de online registratie positief hebt doorlopen. We hebben jouw sollicitatie in goede orde ontvangen. Wij nemen deze op in het vervolg van de selectieprocedure.