KLM CAPACITEITENTEST

• MIES

Heeft een van jullie goede websites waar je de capaciteitentest kan oefenen.

• F

Hoeveel dagen heb je om de test te maken?

• Truusje85

@ MIES: je kunt op 123test.nl verschillende oefentesten maken :)

• Mies

Thnx!

• Ant

Krijgt iedereen die heeft gesolliciteerd überhaupt de codes voor de testen óf?gisteren eind middag gesolliciteerd.wel bevestiging maar nog geen codes.

Gr Ant!

• Mies

Ik heb ook nog geen codes staat dat ik ze binnen 2 dagen krijg dus we zullen zien.

• Jil1

Vond de test heeeel lastig. Kan me dit van vroeger niet echt voor me halen. Ik zou het meer dan spijtig vinden als ik niet door kwam door deze test met al die diagrammen terwijl ik 8 jaar bij KLM heb gevlogen en nu ook flexer ben bij KLM én over de benodigde papieren beschik. Vreemd.. Maar goed heb mijn best gedaan maar vrees dat ik die test gewoon niet heb gehaald.. Jammer dat er bijvoorbeeld geen Engels getoetst werd of meer werkgerelateerde vragen instonden. We zullen zien.

succes iedereen!!!

• Mies

Ja als je deze test hebt gehaald krijg je de engelstest en vervolgens die andere.

ik heb net bericht gehad dat het langer duurt voor ik alles toegestuurd krijg omdat er zoveel aanmeldingen zijn. dus we zullen zien.

succes allemaal!

• jeen

Ja ik kreeg ook net hetzelfde mailtje. Vraag me echt af hoeveel mensen op rde vacature reageren ongeveer? Paar honderd of eerder richting de 1000…?

• KLM1973

Ik vrees het laatste…! :)