Aantal ca's KLM

• Man33

Iemand enige idee hoeveel ca's KLM gaat aannemen? Ik heb t idee dat er flink gesolliciteerd word. Hoe groot zal de kans zijn dat je aangenomen word?

• cya

Ik had ergens gelezen, weet aantal niet precies maar toch wel zeker flink onder de 100! Klcers stromen ook door..

• A380

Extern ongeveer 45….. Dus de kans is klein!

• Man33

@A380 Weet jij toevallig ook hoeveel mensen ze op gesprek laten komen?

• A380

Als je het voortraject ( via Randstad ) succesvol hebt afgesloten dan pas

krijg je je gesprek met de KLM recruiters.

Gemiddeld wordt 1 op de 10 maar aangenomen…de meeste vacatures worden intern opgevuld en voor het

kleine percentage extern aan te nemen nieuwe collega's staat nu dus de vacature open.

( je zou dus ongeveer kunnen schatten hoeveel mensen er worden uitgenodigd…..)

• fifafo

KLM verwacht een instroom van éénbanders van zo’n 120 FTE. 72 collega’s daarvan komen van KLC. De overige 48 FTE zullen intern bij KLM, KLM-dochters en ook extern worden geworven.

http://www.fnvcabine.nl/j15/

• Man33

Dank voor je antwoord. Heb nog 1 vraagje. Die 45 man die aangenomen moeten worden zijn die allemaal extern? Ik had begrepen dat er nog mensen op de wachtlijst staan. (Transavia) En mensen van KLC die doorstromen.kan je daar iets meer over vertellen. Alvast bedankt! Snap die 48 fte's niet. Moeten daar ook de “trans” mensen nog vanaf?

• Cya

zie het zinnetje:

KLM verwacht een instroom van éénbanders van zo’n 120 FTE. 72 collega’s daarvan komen van KLC. De overige 48 FTE zullen intern bij KLM, KLM-dochters en ook extern worden geworven

Dus ze noemen geen specifiek aantal wat extern is, groot gelijk natuurlijk. Dus de overige 48, dat is inclusief intern bij KLM zelf, (denk aan grond enz) KLM-dochters (denk aan trans) en dan wat er overblijft zullen ze dus extern opvullen, hoeveel, dat maken ze natuurlijk niet bekend. Dus het aantal extern is dus echt heel weinig. En er solliciteren echt heel veel. Dus de kans is vrij nihil. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis ;) Vandaar dat ik blij ben met mijn KLC sollicitatie :)

• Cya

zie het zinnetje:

KLM verwacht een instroom van éénbanders van zo’n 120 FTE. 72 collega’s daarvan komen van KLC. De overige 48 FTE zullen intern bij KLM, KLM-dochters en ook extern worden geworven

Dus ze noemen geen specifiek aantal wat extern is, groot gelijk natuurlijk. Dus de overige 48, dat is inclusief intern bij KLM zelf, (denk aan grond enz) KLM-dochters (denk aan trans) en dan wat er overblijft zullen ze dus extern opvullen, hoeveel, dat maken ze natuurlijk niet bekend. Dus het aantal extern is dus echt heel weinig. En er solliciteren echt heel veel. Dus de kans is vrij nihil. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis winking smiley Vandaar dat ik blij ben met mijn KLC sollicitatie

• A380

Dat er geen specifieke aantallen genoemd worden heeft te maken met het

feit dat het ramingen zijn voor de zomer van 2015 en zoals je weet is de luchtvaart veranderlijk. Vooral tegenwoordig.

Dus zou het kunnen zijn dat er juist meer of minder mensen nodig zijn en houdt KLM dus een slag om de arm.

Feit is dat het aantal externe aan te nemen kandidaten laag is.