Hallo allemaal,
Het onderwerp zegt het al. Hoe bereiden jullie je voor?
Zijn er ook mensen die al eerder hebben deelgenomen aan een AD?
Ben ook benieuwd of het echt belangrijk is dat je zwart wit gekleed gaat?
Hey! Ik ben er ook bij, haha. Nou ik ga niet zwart wit hoor. Ik heb wel een rok en een blouse en mooie pumps. Haren in een knotje en mooie rode lippenstift en misschien nog even mn tanden bij laten bleken.
Ik heb me afgelopen week al goed voorbereid op vragen en weetje het is belangrijk dat je betrouwbaar en vriendelyk overkomt. Dus lekker veel lachen voor de spiegel.
Standaard vragen.: sterke en zwakke punten van je zelf. Waarom moeten we jou kiezen? Waarom emirates?
Ik heb zoooveel zin in. Spannend allemaal!
Hallo Yasmina,
Bedankt voor je snelle reactie en tips! Ik ga zeker even voor de spiegel oefenen.
Weet nog niet helemaal wat ik zondag ga aantrekken, even kijken wat mijn kledingkast te bieden heeft.
Zijn dat vragen die je op de AD al kunt verwachten? Is dit voor de eerste keer dat je deelneemt aan een recruitmentproces?
Ben benieuwd naar de opkomst.
Heb er ook super veel zin maar ben gewoon te nerveus!
heee,
Ik ga er ook heen, ik heb een grijs maatpak, en doe een stropdas voor. Ik bereid me gewoon voor zoals een andere sollicitatie echter ben ik bang voor
mijn gebrekkige Engels. Door de jaren heen heb ik behoorlijk geleerd hoe je je in het Engels moet verwoorden, maar ben bang voor veel spelfoutjes.
Verder denk ik dat het belangrijk is om er niet te veel druk op te leggen, hoe graag je het ook wil be confident
Verder verwacht ik 100 personen waarvan 5 doorgaan? Eens?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?