Wie wil zijn/haar eerste selectiegesprek bij KLC op 30 sept (of 21 okt) ruilen naar een datum??

• Laura

Wie heeft er op 30 september een gesprek bij KLC en kan/wil toch niet???

Ik heb hem momenteel op 11 december staan, maar ik ben toch op zoek naar een andere datum omdat december en november moeilijke maanden zijn om vrij te krijgen op mijn huidige werk.

Een eerder datum dan november en december lukte het niet om mij in te plannen.

Ben overigens ook geinteresseerd in 21 oktober!

Dus als je niet kan/wil of gewoon niet goed voorbereid bent, just let me know! Wellicht kunnen we dan een ruiling doen!

• tess

Sorry, ik ben nog niet zo ver… moet nog alle tests maken.

Is het bij jou zo snel gegaan? Heb je ook deze week gesolliciteerd, alle tests gemaakt en nu al uitgenodigd voor een gesprek? Of is het bij jou anders gegaan… Ben heel benieuwd namelijk hoe snel het allemaal kan gaan zodra je de tests gemaakt hebt

• Laura

Ik heb het over de eerste selectie ronde bij KLC.

.. niet KLM :)

• Es

Hey laura,

Misschien is het een idee om zelf even te bellen naar klc. Het kan zijn dat iemand anders heeft afgezegd.

Groetjes

• Laura

Zodra iemand heeft afgezegd komt er volgens mij een plekje vrij in de portal voor degene die zich nog niet hebben kunnen inplannen. Die krijgen uiteraard voorrang