KLM: Wie kreeg er nog geen testen?

• Ceylan

Hallo iedereen,

Ik lees al even mee en las al over testen en zelfs geslaagde kandidaten… congrats !!! :-)

Hierbij wou ik toch even polsen wie nog geen enkele test heeft gekregen.

Ik solliciteerde Dinsdag 23 heel vroeg in de ochtend (5u30). Kreeg vrijwel onmiddellijk een bevestigingsmail en pas op vrijdag 26 een mail dat door de overweldigende reacties het wat meer tijd in beslag gaat nemen vooraleer ik volgend bericht zou krijgen.

Wie zit er nog in deze situatie?

Groetjes.

• jeen

+1

22e s avonds en nog geen test.

• Rolf

Hoi Ceylan,

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ga er maar vanuit dat er honderden dan wel niet duizenden kandidaten zijn voor de functie CA bij KLM.

Dit kost Randstad veel tijd om alle CVs na te gaan etc. etc. En misschien versturen ze de tests wel per 100 kandidaten?

Wacht het rustig af. De vacature staat zelfs nog gewoon open online, dus het is heus niet zo dat ze al geselecteerd hebben.

Sterkte

• momo

@Rolf, dat is niet helemaal waar, sinds gistermiddag 12.00 uur is de vacature gesloten

• dt

Heb ook nog geen reactie, maar uit interne bronnen vernomen dat er 2500 reacties zijn

• TrudieJ

2500 reacties ::o Voor misschien 2 ini's of zo?

#lievehelp

• Ceylan

Hi Rolf,

Bedankt voor je geruststellende woorden. ;-)

Heb jij ook gesolliciteerd? Indien ja, hoever sta jij in het proces?

• Ceylan

Hi Jeen,

Het lijkt me dat enkel de mensen die maandag tot einde kantooruur hebben gesolliciteerd reeds een of meerdere testen hebben gekregen.

• momo

Hoeveel kunnen er per ini dan? Aangezien er ongeveer 200 aangenomen worden van extern, dan zouden er 100 per ini gaan..

• Kema

Ik heb ook nog niks ontvangen, 22 sept gesolliciteerd, voldoe aan de eisen, bevestiging en vrijdag de mail dat het erg druk is en sollicitatie in behandeling is, gedult hebben. tis nu alweer bijna woensdag haha. benne benieuwd!