JoyflyhighBij engels letten ze echt op de grammatica. Maar een vriendin van mij is al aangenomen en het is echt maar een gesprekje van 10 minuten wat je thuis echt goed kan voorbereiden.
Jaa ik doe denk ik een rokerrok aan met een blousje erop en hakken aan. Maar misschien veranderd dat nog in jurkje haha, wil het liefst dat alles perfect is maar je weet natuurlijk niet wat zij willen zien..
Heb jij al een idee wat je aantrekt?
Oh dat is super. Fijn dat je vriendin is aangenomen dan kan je altijd dingen aan haar vragen. Vragen ze in dat gesprekje meer naar je motivatie en werkverleden of meer een beetje van wat is je favoriete vakantie bestemming enz..? Ik ben alles aan het voorbereiden, maar misschien het verkeerde.
Ik trek een kokerrok aan met hakken en een net blousje eronder. Twijfel nog een beetje of ik mijn haar in een knot ga doen of een staart.
Groetjes!
Nee tijdens het engels gesprek moest zij eerst wat over zichzelf vertellen en daarna stelde ze haar een vraag wat bijvoorbeeld kan zijn; waar ben je voor het laatst op vakantie geweest?
En als je dan door bent heb je een groepronde waarbij je wel over je motivatie moet vertellen en evt over je werkervaring!
Ja dat is altijd goed toch een rok haha. Ligt eraan waarbij jij je het fijnst voelt, of wat die ochtend je ingeeft wat je met je haar moet doen haha!