KLC sollicitatie

• Charlane

Dus volgens mij is nu iedereen gewoon uitgenodigd die maandag de video hebben verstuurd. Wel fijn jongens! Tot de 13de! 

• Lovetofly

Ja klopt, 10 november moet ik nu inderdaad! Wie gaat er nog meer 10 november? :)

• Inge

Ik heb die donderdag het filmpje ingestuurd en mijn geduld wordt ook nog even op de proef gesteld. Spannend!

• Lovetofly

missfly

Ik heb het ook gehoord vandaag. 10 november om 13:00 uur. Spannend zeg!!!

Jeetje Jeszica, wat vervelend als het zo lang duurt zeg! Ik hoop dat iedereen een positieve uitslag krijgt. 

Ik moet ook om 13:00 uur! :) Beter dit!

• Charlane

hm

Gelijk op de maandag gesolliciteerd en savonds filmpje gestuurd en ook nog niets gehoord

Huh dat is wel raar? Dan zou ik misschien even bellen aangezien in de mail staat dat je binnen 14 dagen wat hoort.. 

• Lovetofly

missfly
    enJOY123
    missfly

Ik heb het ook gehoord vandaag. 10 november om 13:00 uur. Spannend zeg!!!

Jeetje Jeszica, wat vervelend als het zo lang duurt zeg! Ik hoop dat iedereen een positieve uitslag krijgt. 

Ik moet ook om 13:00 uur! :) Beter dit!

Leuk zeg, ja zeker beter! Jij al werkzaam met iets mbt luchtvaart? Voor mij is alles nieuw dus erg spannend! Vooral Engels vind ik eng op de een of andere manier…

Trouwens meiden, ik denk dat de manier van selecteren gewoon een beetje door elkaar heen loopt. Zegt helemaal niets!

Nee, helemaal geen ervaring met werk in de luchtvaart! Ik ben zelf niet zo goed in Engels, dus denk dat ik faal voor die Engels test.. Maar we zullen het zien :) Misschien is hij makkelijker dan ik dacht

• Vliegtuig

Ik de 13e om 13.00!

• Inge

Nog niks… balen zeg. Het kan nog tot 17.00 uur denk ik.. Blijft vreemd dat we niemand horen over een afwijzing?

• nee

Ik heb vandaag het filmpje opgenomen, ben benieuwd! Iemand een idee tot in welke maand ze selectiegesprekken zullen voeren? Vorig jaar waren de laatste gesprekken in januari meende ik. …

• Inge

ja dat heb ik wel ontvangen, en de belofte van binnen 14 dagen bericht.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.