Vacature open bij TUIfly

• xMelissaMary

Helaas wel, tenzij ze ineens gaan overwerken vandaag.. Maar daar ga ik niet van uit.

En de planning is om morgenmiddag naar Oostenrijk te gaan rijden. Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben :(

Ik denk dat ze zich verkeken hebben op het aantal aanmeldingen en op korte termijn die selectie dagen inplannen.

• Cestmoi

Wow spannend!

• Linefly

Hallo, ik ben net gebeld! Dat ik donderdag heen mag! Super spannend omdat het zo kort dag is!!! 

• xMelissaMary

Super! Gefeliciteerd en succes :D

• Cestmoi

Haha ik denk dat iedereen dat heeft, ik heb hem ook 31/10 gestuurd en had het eigenlijk al een beetje opgegeven totdat het nieuws kwam van de extra selectie dag. Misschien dat de opkomst van de andere dagen tegen viel. Daardoor hebben wij misschien wel meer kans!?

• xMelissaMary

Tsja, het duurt nu zeker erg lang. Ik ga bijna hopen op een afwijzing! Zolang ik maar van dat wachten af ben.

Morgen begin van de middag ben ik onderweg naar Oostenrijk en ik zeg niet dat ik naar de selectiedag mag komen, maar dan zul je zien dat ze morgen bellen.

Mocht die extra selectiedag volgende week vrijdag komen, denk je dat ik dan daarvoor mag kiezen? Ik dacht dat ik vorige week ook zoiets las. Dat je een keuze had qua dagen.

• Linefly

Zijn er hier mensen die net als ik geen vliegervaring hebben? En ook door zijn?? 

• xMelissaMary

Dankjewel! Mocht ik hier niet meer online komen deze week, voor degenen die donderdag mogen: succes! Ook met het wachten..

• Cestmoi

Fingers crossed!! (again)

• Linefly

Hoop dat er mensen zijn die iets horen! En er morgen ook bij zijn!! Voorzichtig met de vingers! ;) en laat maar weten als er nieuws is!!