Vacature open bij TUIfly

• Lynette

Ik duim met jullie mee! Voor degene die op gesprek zijn geweest (incl. mijzelf) is het nu wachten tot dindag 24 november tussen 13 en 15 uur ^_^ 

• Cestmoi

Gaat er iemand toevallig nog bellen vandaag!?

• Lynette

Op zich wel goed gevoel, alleen vond ik die engelse tekst samenvattend vertellen in het engels lastig, weet niet hoe zwaar dat mee telt..

Ons is niks verteld over extra selectie dag(was er vorige week zaterdag), dus hier ben ik niet van op de hoogte. Alleen dat we dinsdag 24e tussen 1 en 3 gebeld worden als je bent aangenomen! fingers crossed en hoop dat jullie nog een telefoontje krijgen voor de extra dag evt mocht deze er zijn!

• Linefly

Ik ben gister geweest en wij horen het 30 nov… Ik hoop voor anderen dat er nog een extra dag komt!! Iedereen succes met wachten!! X

• Cestmoi

O nee! Wat vervelend. Hebben ze nog een reden gegeven.

• xMelissaMary

Ooh wat jammer allemaal zeg :(

Dan verwacht ik hem ook wel.

Het lijkt wel alsof ze na gister genoeg hebben en de rest maar afwijzen. Mocht dat nu het geval zijn, mag ik hopen dat er ook mensen eerlijk op een wachtlijst worden geplaatst als ze wel geschikt zijn.

• Cestmoi

Heb zojuist gebeld! Mevrouw geeft.aan nog steeds bezig te zijn met de kandidaten en het screenen. Ze kon alleen nog geen uitspraak doen over een extra selectie dag….

• Lovetofly

Aah ik heb ook de afwijzingsmail gehad!

• iFly

update: volgende week zijn er nog twee selectiedagen! :) laten we hopen op goed nieuws!

• iFly

Van een vriendinnetje gehoord die bij tui werkt! Laten we hoop houden, volgens mij willen we het allemaal zooooooooooo graag :D jullie komen ook super lief over allemaal, dus hoop het zo voor iedereen die nog in de race zit!