Vacature open bij TUIfly

• xMelissaMary

Ik ben ook erg benieuwd weer..

Laat ze het maar irritant vinden haha dat vinden wij inmiddels ook van het wachten!

• xMelissaMary

Dat is echt belachelijk.

Ik vind dat de mensen die wél goed genoeg zijn maar een afwijzing krijgen ivm de volle selectie dagen, op de wachtlijst komen voor de volgende keer en dus voorrang krijgen op de nieuwe sollicitanten.

Kom maar op met die afwijzing zou ik zeggen! Ik ben helemaal klaar met dat wachten.

• maud

Ben wel benieuwd wanneer de 2e selectiedag is dan. Morgen is er 1…. zaterdag de 2e!?!?!?

En maandag gaan ze bellen of je wel of niet bent aangenomen…. Krappe tijdsplanning als ze nog referenties na willen bellen dan….

• xMelissaMary

Ja, alleen een collega van mij heeft een mail gekregen vandaag.

• xMelissaMary

Wow wat een omslag in een keer haha gefeliciteerd!!!

• xMelissaMary

Ik heb hem constant vast of naast me :D

Had jij nou wel vliegervaring? Of iets anders wat echt doorslaggevend is, zoals de opleiding of werkervaring.

• Cestmoi

Wat goed Jdj! Dan zien we elkaar morgen!!

• Lynette

Wat goed jdj, volg je al die tijd al hier en wat fijn dat je alsnog mag gaan!

Heel veel succes en laat je ons weten of jullie ook maandag tussen 1 en 3 gebeld gaan worden?

Voor ons is het nu verschoven naar maandag, dus wij extra lang in spanning maar wie weet voor jullie meer kans:)!

Veel succes!

• maud

Sta je morgenochtend op de planning of middag jdj?

• maud

Yep ik in de ochtend… van “hier” alleen mee Dees volgens mij

Voorbereiding klaar…. dus…. gaan met die banaan ;-)