Vacature open bij TUIfly

• xMelissaMary

cabinattendantstewardess1991
    xMelissaMary

Waar moet ik bij een drill precies aan denken en wat moet je voorbereiden?

Hoi MelissaMary,

Als het goed is heb je een e-mail gekregen waar de drill in staat. 

Het is een instructie van een bepaalde veiligheidsprocedure.

Het is de bedoeling dat je die helemaal uit je hoofd leert.

Succes!

Bedankt voor de info!

Ik ben alleen helaas nog niet gebeld..

Ik was veel te nieuwsgierig haha

• maud

eli53470
    flyingfourty
    Vlurtje

Wat fijn Gabs!

———————————–

Wat ontzettend vervelend flyingfourty!

Stond er een reden bij?

Er stond bij dat na het lezen van alle reacties er kandidaten zijn van wie de opleiding en/of werkervaring beter bij het profiel passen.

Dat klopt ook vast wel, maar is ook een standaard zin die tegenwoordig overal wordt gebruikt.

Dit stond inderdaad bij mij ook..ik heb nog wel een mail terug gestuurd voor een reactie omdat ik al 9 jaar bij de KLM heb gevlogen, nog niets gehoord…..

Laat je ff weten als je een reactie op jouw mail hebt gekregen? Ben namelijk wel benieuwd

• Cestmoi

Heeft er iemand misschien een telefoon nummer!?

• Cestmoi

Betreffende persoon welke ik gesproken heb vraagt of we nog steeds af willen wachten gezien de hoeveelheid van de aanmelding (600). We kunnen een deze dagen wel bericht ontvangen. Fingers crossed!!

• Cestmoi

Is iedereen wel beschikbaar donderdag? Het is ZO kort dag. Ben bang dat het sowieso weer morgen wordt. Het vreemde was wel dat de man aan de telefoon op het einde “tot ziens” tegen me zei!? Haha ik word GEK!

• xMelissaMary

Zoiets had ik wel meegekregen hier dacht ik. Bij iemand zelfs de dag ervoor als ik me goed herinner!

• xMelissaMary

Same here!

De planning is om woensdagavond naar Oostenrijk te rijden om te skiën, maar als TUI belt dan gaat dat even niet door helaas..

• iFly

ik zit ook nog steeds braaf te wachten en lees iedere dag jullie berichtjes mee. ben zelf alleen niet heel erg actief met kletsen op het forum. wel blij om te zien dat ik niet de enige ben die nog wacht ;)

• Lynette

Ik werd inderdag 1 dag van te voren gebeld! Zijn er nog meiden die zitten te wachten mét vliegervaring?

• Lynette

*inderdaad