Transavia filmpje uploaden website Unique

• Laura

Haa allemaal,

Ik heb een filmpje gemaakt met mijn telefoon voor de sollicitatie van Transavia, maar ik krijg steeds een foutmelding. Er staat dat het type bestand niet voldoet en dat ik een ander bestand type moet uploaden. Ik heb het filmpje omgezet naar een mov bestand, maar dan weer krijg ik een foutmelding. Ook heb ik geprobeerd om het filmpje op te nemen met de webcam op mijn laptop maar dit lukt niet. Ik krijg telkens een foutmelding. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Lovetofly

ik zie nergens waar je een filmpje kan uploaden hoor! Alleen als je via je webcam een filmpje maakt..

• Lovetofly

Heb hem zojuist ingestuurd :)! Ben benieuwd.. Is het al gelukt laura89?

• Laura

Haa meiden, sorry voor de late reacties en bedankt voor jullie reactie. Ik zie jullie reacties nu pas, maar het is gelukt. Ik heb steeds geprobeerd om de video up te loaden maar dat lukte niet (ik had van te voren een filmpje gemaakt) met de webcam op de computer live insturen via chrome lukte ook niet, maar later wel via internet explorer. Toen was het filmpje omduidelijk. Ik zag toen ineens via mijn telefoon dat ik ook live een filmpje kon insturen (via de recorder) en dat is gelukt! Heel blij en thanx allemaal :)

• Laura

@dreamflight Bij het uploaden stond er niet dat mijn filmpje te groot was maar dat het bestandtype niet geaccepteerd was. Denk aan mp4, mov enzo. Ik heb geprobeerd om het om te zetten met een converteerprogramma maar dat lukte niet. Gelukkig wel via een andere weg :)

• Lovetofly

@missfly, ik had ook gewoon met mijn webcam opgenomen! Ik kon ook niks vinden over met je telefoon opnemen :p

• Lovetofly

Ik heb er ook geen gehad hoor :)

• Cestmoi

Volgens mij kreeg je ook geen bevestiging..