Zou je voor deze maand een uitkering aan kunnen vragen, je hebt immers geen inkomen?
Vorig jaar was ik gezakt op de Meurstest, maar dat was dommigheid, ik wilde te snel en was net 's avonds terug van vakantie, dus in de verkeerde mindset Als ik nu weer door de selectiedag kom, ga ik heel goed oefenen voordat ik de meurstest maak. Ik vind vooral de figuren en symbolen in de test toch erg lastig! Ik lees hier dat het simpel moet zijn, maar dat was het voor mij zeker niet. Alleen denk ik dat de mensen die zakten voor de test, dat hier meestal niet meer zullen melden. En dat van die kosten van de opleiding, zo had ik het nog niet bekeken.
Vorig jaar was ik gezakt op de Meurstest, maar dat was dommigheid, ik wilde te snel en was net 's avonds terug van vakantie, dus in de verkeerde mindset Als ik nu weer door de selectiedag kom, ga ik heel goed oefenen voordat ik de meurstest maak. Ik vind vooral de figuren en symbolen in de test toch erg lastig! Ik lees hier dat het simpel moet zijn, maar dat was het voor mij zeker niet. Alleen denk ik dat de mensen die zakten voor de test, dat hier meestal niet meer zullen melden. En dat van die kosten van de opleiding, zo had ik het nog niet bekeken.
Heel herkenbaar hoor!
Ik heb meerdere HBO papiertjes op zak en hoef niet te twijfelen aan mijn intelligentie ;-) Toch ben ik heel slecht in het onderdeel van de figuurtjesen symbolen in dit soort testen. Dus ik herken wat je zegt… voor mij is het ook niet simpel.
Stewardamsterdam, doel is toch uiteindelijk om in vaste dienst te komen bij Transavia, daar heb ik 2 onzekere jaren (2x 's winters eruit?)
ook nog wel voor over. Liever gelukkig bij een onzekere baan dan ongelukkig bij een zekere baan. Bedankt voor je tip, ik zal dan zeker UWV bellen hoe het precies zit. Waar werk jij nu zelf?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?