Sollicitatie TUI

• maud

Succes allemaal! Ik heb t filmpje vanochtend verstuurd. Ben benieuwd wanneer ze reageren…

• Alice

Me 2 ! Heel erg benieuwd ..

• xMelissaMary

Weet iemand of je nu wel gewoon een jaarcontract krijgt of dat het een seizoenscontract is? 

• maud

Stond niet bij de vacature. Maar volgens mij werkt TUI niet met jaarcontracten. 

• maud

Ik hoop niet dat ze tot vrijdag wachten totdat alle filmpjes binnen zijn…

• xMelissaMary

Denk het wel eigenlijk.. De eerste selectiedag is volgende week al! Waar ik overigens niet eens bij zou kunnen zijn :( 

• Charlane

Ik heb de video vanmorgen verstuurd, ben benieuwd! Kregen jullie nog een email dat hij goed is aangekomen? Want ik heb verder geen bevestiging gehad.

• Charlane

marcel

Weet iemand de selectiedagen nog?

Ik weet dat de 17de een selectie dag is.. Maar verder weet ik het niet meer.

• Alice

De 17de zou ik idd ook niet kunnen! :( Maar er waren wel stuk of 5 opties toch? Iig 22 september weet ik nog…en nog een keer een zaterdag, 1 oktober wss. Zouden ze je niet laten kiezen?

• Alice

Charlane

Ik heb de video vanmorgen verstuurd, ben benieuwd! Kregen jullie nog een email dat hij goed is aangekomen? Want ik heb verder geen bevestiging gehad.

Nee, ook geen bevestiging gekregen…twijfelde ook even. Maar denk dat het wel goed zal zijn, zo leek het ook in mail te staan.