Hoi Ilse,
Dus je gaat niet naar de assesment day morgen..? Dan heeft het ook geen zin om je alles te vertellen, toch?
Mocht je het toch overwegen: je basissalaris is €1850 per maand, dit is gegarandeerd. Je vliegt dan tussen de 0-50 uur per maand. Dus, bij slechts 10 of 20 uur vliegen verdien je gewoon €1850. In de zomer kun je tussen de 50-80 uur werken en dan krijg je per uur €10,- erbij. Voorbeeld bij 80 uur: €1850 + 300= €2150. Je moet uitgaan van een gemiddelde van €2000.
Het is geen NL, dus het woord CAO kennen ze niet. Je hebt uiteraard gewoon een contract. Reiskostenvergoeding heb ik nog niet gevraagd, maar ga er niet vanuit. Ik werk dit seizoen bij KLM en zelfs zij doen daar niet aan (wellicht is vast dienstverband anders). Pensioenopbouw heb je.
Je kunt eind oktober beginnen, of begin november. Ik start zelf 9 november. Wellicht dat de data nog verandert, maar dit is wat ze mij aanboden.
Maak je niet te druk, ze zijn nieuw in NL en voor hen was het ook nog even puzzelen. Gewoon gaan morgen, je bent sowieso een ervaring rijker en het is hartstikke gezellig!
Groetjes